- إنضم
- 27 أكتوبر 2006
- المشاركات
- 867
- مستوى التفاعل
- 4
- النقاط
- 0
شكرا يا هيما علي التوضيح واحب اقول كمان ان مكن تيجي رسالةتقوللم يتم الشحن وماتخدش بالك وتفكر ان الشحن وصل وتضيع عليك الفلوس
العفو واي خدمة يا باشا .....وربنا معاك
شكرا يا هيما علي التوضيح واحب اقول كمان ان مكن تيجي رسالةتقوللم يتم الشحن وماتخدش بالك وتفكر ان الشحن وصل وتضيع عليك الفلوس