هى فى السما اكيد
ومع المسيح افضل جدا
ربنا يعزيكوا ويصبركوا
والبقية فى حياتك يا ايفا
ومع المسيح افضل جدا
ربنا يعزيكوا ويصبركوا
والبقية فى حياتك يا ايفا
الاخت ريفو ارجو ن تتقبلي تعازي الحارة وانشاء الله تكون خاتمة الاحزانانا هو الحق والقيامة والحياة كل من امن بي فسيحيا وانا اقيمه في اليوم الاخر