بحث عن (شبكة الاٍنترنت ).

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد على: عـايـزة مـسـاعـدتـكـم ضـرورى ( فى بحث )

نهار اسود طب والغلبانه دى هتكتب كل ده ازاى نصيحه منى اعملى print افضل بدل وجع القلب
 

alhor

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 أبريل 2007
المشاركات
811
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
رد على: عـايـزة مـسـاعـدتـكـم ضـرورى ( فى بحث )



شطرة ياميرنا كدة صح

وفى طريقة تانية ياستى

تذهب لقائمة File > ثم تختار Save as ثم Ok

فتحفظ الموضوع على الجهاز

ثم ياست الحلوين دة بحث شامل كامل كما ذكرت فى البداية

:16_14_21: أشكرك ياميرنا على المشاركة والمرور

تحياتى
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد على: عـايـزة مـسـاعـدتـكـم ضـرورى ( فى بحث )

شطرة ياميرنا كدة صح

وفى طريقة تانية ياستى

تذهب لقائمة File > ثم تختار Save as ثم Ok

فتحفظ الموضوع على الجهاز

ثم ياست الحلوين دة بحث شامل كامل كما ذكرت فى البداية

:16_14_21: أشكرك ياميرنا على المشاركة والمرور


تحياتى

لا دالمفروض يتعملك تمثال وبعدين مين يشكر مين
 

alhor

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 أبريل 2007
المشاركات
811
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
رد على: عـايـزة مـسـاعـدتـكـم ضـرورى ( فى بحث )



ربنا يجعلة بفايدة

أشكرك على ذوقك ياميرنا :16_14_21:
 

قلم حر

المفدي بالنعمه
مشرف سابق
إنضم
16 أغسطس 2006
المشاركات
8,812
مستوى التفاعل
21
النقاط
0
الإقامة
بلاد الشام
رد على: عـايـزة مـسـاعـدتـكـم ضـرورى ( فى بحث )

أخي ( الحر ) :
يا ريت تنقي عنوان جديد يوضح جوهر الموضوع بشكل دقيق .
حتى عندما أنقله للقسم المخصص .......أعدل العنوان ليكون واضحا للقراء جميعا .
شكرا لمجهودك المميز .
الرب يبارك حياتك.
 

alhor

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 أبريل 2007
المشاركات
811
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
رد على: عـايـزة مـسـاعـدتـكـم ضـرورى ( فى بحث )



:16_14_21:عزيزى قلم حر أشكر مجهودك المُضنى فى رفعة منتدانا العزيز:16_14_21:

:16_14_21:أختيار الأسم سأتركه لك وللعزيزة ميرولا لأنى أثق فى أختيارتكم:16_14_21:

:16_14_21: :16_14_21: :16_14_21:

:16_14_21: :16_14_21:

:16_14_21:

 

merola

عايزاك تتوبـنـى
عضو مبارك
إنضم
16 يناير 2007
المشاركات
1,792
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
رد على: عـايـزة مـسـاعـدتـكـم ضـرورى ( فى بحث )

متشكرة اوى اخى الحر على تعبك الزايد اوى دة
دا انا كنت طالبة ازاى اعمل بحث انتة الصراحة جبتلى ازاى اعملة و كمان ازاى اكتبة وكتبتهولى كمان


ادعيلى يا ميرنا اقدر اكتبة لانهم مش عايزينيتطبع دول عايزين كتابة ادعيلى يا ميرنا

متشكرة اوى اخى قلم حر على اهتمامك بالموضوع انا الصرحة مكنتش اتوقع انة حيتثبت و دا طبعا بفضل اخى الحر بجد فعلا ربنا يعوض تعب محبتك و شكرا على احترامكم

صلوا من اجل ضعفى
 

alhor

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 أبريل 2007
المشاركات
811
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
رد على: عـايـزة مـسـاعـدتـكـم ضـرورى ( فى بحث )



لاشكر على واجب ياميرولا

وبعدين ممكن تنقلى الموضوع فى الوورد وتطبعيه وبكدة المشكلة أتحلت

المهم الأختصار لأن الموضوع كبير وشامل

أختارى نبذات من الموضوع وأنقليها فى صفحة الوورد

حسب المطلوب وبعدين زوديها شوية ياميرولا فى الصفحات ماتخليهاش على الأد

مش مهم كتابة الموضوع باليد ممكن بالكمبيوتر

ودى طريقة نقل الموضوع من صفحة النت إلى صفحة الوورد ثم الطبع

+ فتح برنامج الوورد

+ قومى بإعداد الصفحة من اليمين واليسار وأعلى وأسفل

+ أحفظى الصفحة

+ أفتحى صفحى النت

+ حددى الأجزاء المراد كتابتها ثم أعملى كوبى عليها

+ أذهبى لصفحة الوورد وأعملى لصق

+ كررى ماسبق حسب طلبك

ملحوظة

أحفظى مافعلتية أول بأول فى الوورد

:16_14_21: تحياتى :16_14_21:

:16_14_21:

 

alhor

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 أبريل 2007
المشاركات
811
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
رد على: عـايـزة مـسـاعـدتـكـم ضـرورى ( فى بحث )



:16_14_21: للجميع اعضاء وضيوف

اتمنى للجميع الاستفادة من الموضوع حتى يتكلل التعب بالنجاح


تحياتى
 

alhor

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 أبريل 2007
المشاركات
811
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
رد على: عـايـزة مـسـاعـدتـكـم ضـرورى ( فى بحث )


عزيزى قلم حر هل تم اختيار اسم للموضوع ونقله

تحياتى

 

alhor

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 أبريل 2007
المشاركات
811
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
رد على: عـايـزة مـسـاعـدتـكـم ضـرورى ( فى بحث )



اتمنى الاستفادة للجميع من الموضوع

شكرا للمرور

تحياتى



 

ghawy_111

New member
عضو
إنضم
30 يونيو 2007
المشاركات
124
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد على: عـايـزة مـسـاعـدتـكـم ضـرورى ( فى بحث )

الاخت ميرولا ربنا يباركك
والمسيح يقويقى وعلى
طول يحميكى من ذئاب
البشر واقولك حقيقى
انا مش هاقدر افيدك لكن
ربنا يوفقك وعهلى فكره
انتى دمك شربات وخفيف
وموهوبه جدا فى الشعر
الفكاهى وخيالك واسع جدا
لدرجة انه يودى فى داهيه
ربنا معاكى
 

merola

عايزاك تتوبـنـى
عضو مبارك
إنضم
16 يناير 2007
المشاركات
1,792
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
رد على: عـايـزة مـسـاعـدتـكـم ضـرورى ( فى بحث )

ميرسى بجد ghawy على الرد و على فكرة الشعر دا كنت بقولة قبل كدا فى مسرحية

صلى من اجل ضعفى
 

قلم حر

المفدي بالنعمه
مشرف سابق
إنضم
16 أغسطس 2006
المشاركات
8,812
مستوى التفاعل
21
النقاط
0
الإقامة
بلاد الشام
رد على: بحث عن (شبكة الاٍنترنت ).

تم النقل للقسم المخصص .
سلام و نعمه .
 
أعلى