بتعمل اية دلوقتى ههههه

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

:download:


ما انا طلبت لك عشماااااااااااااااااااااااااااااااااااااوى


ههههههههههههههههههههههههههههههههه


طيب كويس علشان يخلص الموضوع بسرعه
 

besm alslib

لتكن مشيئتك
عضو مبارك
إنضم
28 يناير 2010
المشاركات
5,712
مستوى التفاعل
298
النقاط
83
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

انا لسه صاحي وبشرب شاي


حد يشرب

الف هنا وشفا ليك يا رب

انا بقى بشوف مسلسل قضية نسب وبشارك بالمنتدى
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

الف هنا وشفا ليك يا رب

انا بقى بشوف مسلسل قضية نسب وبشارك بالمنتدى


ربنا يخليكي يا ممتي

مليش في المسلسلات

افلام جديده اوك
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

انا لسه صاحي وبشرب شاي




حد يشرب


:download:

شاى اية الساعة 3 ولسة صاحى

هههههههههههههههههههههههههه

محاميين اخر زمن


ههههههههههههههههههههههههه

اوعى تزعل


ولا اقولك ازعل


خليننا نشغل المحاميين قواضى بدل ما يناموا للساعة 3 الظهر


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


هههههههههههههههههههههههههه


ههههههههههههه
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

انا اخدت ساندوتش مربى لارنج

بعد انقطاعى الرسل
وبعمل الغداء على النار
وجيت ازهقكم شوية


هههههههههههههههههههههههههههههه


ممكن هعمل شاى بنعناع فى ملء الزمان


حد عايز

مفيش حد هنا


وفرتوا احسن




هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

besm alslib

لتكن مشيئتك
عضو مبارك
إنضم
28 يناير 2010
المشاركات
5,712
مستوى التفاعل
298
النقاط
83
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

ربنا يخليكي يا ممتي

مليش في المسلسلات

افلام جديده اوك

على كده شوفت فيلم عسل اسود ونور عيني وثلاثه يشتغلونها هههههههههههههههه



انا لما بصمم بشغل اي حاجه ابتدي يعني عشان اسمع صوت

فاحيانا اغاني احيانا افلام احيانا مسلسلات

واحيانا ترانيم حسب حالتي ههههههههههههه


 

besm alslib

لتكن مشيئتك
عضو مبارك
إنضم
28 يناير 2010
المشاركات
5,712
مستوى التفاعل
298
النقاط
83
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

انا اخدت ساندوتش مربى لارنج

بعد انقطاعى الرسل
وبعمل الغداء على النار
وجيت ازهقكم شوية


هههههههههههههههههههههههههههههه


ممكن هعمل شاى بنعناع فى ملء الزمان


حد عايز

مفيش حد هنا


وفرتوا احسن




هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


انا عني مش بحب الشاي بس لو الساندوتش مفيش مشكله ههههههههههههه
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

انا عني مش بحب الشاي بس لو الساندوتش مفيش مشكله ههههههههههههه


:download:

مالكيش نصيب بقى خلصت الساندوتش

 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

انا بكلم مام كاندى وعلى المنتدى بس
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

اشتريت فطيره صيامى وناوى اكلها ناو
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

انا بكلم مام كاندى وعلى المنتدى بس


:download:

يا بختك يا عم ميرنا

استاذة كاندى معاكى يا سعدك يا هناكى


هههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

:download:

شاى اية الساعة 3 ولسة صاحى

هههههههههههههههههههههههههه

محاميين اخر زمن


ههههههههههههههههههههههههه

اوعى تزعل


ولا اقولك ازعل


خليننا نشغل المحاميين قواضى بدل ما يناموا للساعة 3 الظهر


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


هههههههههههههههههههههههههه


ههههههههههههه


يابنتي ابعدي عن المحامين وشرهم

معندكيش اي قضيه ينوبك فيه ثواب

بدل ما انا قاعد فاضي كده
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

يابنتي ابعدي عن المحامين وشرهم

معندكيش اي قضيه ينوبك فيه ثواب


بدل ما انا قاعد فاضي كده


:download:

لالالالالالالالالالالالالالالالالا
خليك مانسنا احسن


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


تخيل للان ما دخلتش قسم بوليس
الامرة واحدة

ببلغ عن سرقة مع زوجى

تعرف اتسرقت ازاى

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

على كده شوفت فيلم عسل اسود ونور عيني وثلاثه يشتغلونها هههههههههههههههه



انا لما بصمم بشغل اي حاجه ابتدي يعني عشان اسمع صوت

فاحيانا اغاني احيانا افلام احيانا مسلسلات

واحيانا ترانيم حسب حالتي ههههههههههههه




التلات افلام عندي

بس مكسل اتفرج عليهم

انا مليش في التي في خالص

يا اغاني يا ترانيم

حسب الحاله
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

:download:

يا بختك يا عم ميرنا

استاذة كاندى معاكى يا سعدك يا هناكى


هههههههههههههههههههههههههههههههههه

هنحقد بقى مش كفاية مش بكلمها كتير
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

:download:

لالالالالالالالالالالالالالالالالا
خليك مانسنا احسن


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


تخيل للان ما دخلتش قسم بوليس
الامرة واحدة

ببلغ عن سرقة مع زوجى

تعرف اتسرقت ازاى

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه


ازاااااااااي
 

besm alslib

لتكن مشيئتك
عضو مبارك
إنضم
28 يناير 2010
المشاركات
5,712
مستوى التفاعل
298
النقاط
83
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

التلات افلام عندي

بس مكسل اتفرج عليهم

انا مليش في التي في خالص

يا اغاني يا ترانيم

حسب الحاله


لا انا بقى بشوفهم عالنت يعني حاله يرثى لها هههههههههههههه

بس لا بشغل طول ما انا عالنت لازم اشغل اي حاجه

مبقدرش افضل من غير صوت هههههههههههههه

بس يا رب كل حالاتك تكون كويسه
 

Alexander.t

Help me !
عضو مبارك
إنضم
26 يناير 2009
المشاركات
15,832
مستوى التفاعل
1,574
النقاط
0
الإقامة
Beside you
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

مفيش حد يعمل معانا واجب ويجبلى قهوه
عشان اخش الموضوع هنا اقول بشرب قهوه
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

لا انا بقى بشوفهم عالنت يعني حاله يرثى لها هههههههههههههه

بس لا بشغل طول ما انا عالنت لازم اشغل اي حاجه

مبقدرش افضل من غير صوت هههههههههههههه

بس يا رب كل حالاتك تكون كويسه


انا عندي عاده وحشه قوي

انزل افلام كتير واكسل اتفرج علي واحد منهم

الا لما تتطق في دماغي واتفرج

وطبعا لازم صوت يكون جنبي بس مش اي صوت

اصلي بحب اسمع الشارع كله

ربنا يخليكي يا ممتي

يارب دايما فرحانه وسعيده ومنوره المنتدي
 
أعلى