بتعمل اية دلوقتى ههههه

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

برضه اخواتى

متتعبيش نفسك فى البروفيل عشان قريب ممكن يتقفل ههههههههههههههههه

مليش اصدقاء هنا كلهم اخواتى ههههههههههههههه


:download:


ههههههههههههههههههههههه

لم لك اصدقاء من المنتدى التانى

يا ربى لسة كمان هندور لكم


بقول


ما تزعلش نفسك


واتكل على اللة



و






















اضرب القهوة احسن


 

MATTEW

For Jesus I Die
عضو مبارك
إنضم
8 يوليو 2007
المشاركات
2,720
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
In Jesus Heart
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

:download:

دخلت فى الانساب

هنا منتدى مافيهوش تامر حسنى


فية كيوبيد

كوكو

متى

روك


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


و اسميشل كمان

هههههههههههه و خلينا بعاد عن روك و الطاقم الاداري افضل يا اسميشل :smi411:
 

Alexander.t

Help me !
عضو مبارك
إنضم
26 يناير 2009
المشاركات
15,832
مستوى التفاعل
1,574
النقاط
0
الإقامة
Beside you
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

:download:


ههههههههههههههههههههههه

لم لك اصدقاء من المنتدى التانى

يا ربى لسة كمان هندور لكم


بقول


ما تزعلش نفسك


واتكل على اللة



و






















اضرب القهوة احسن


ههههههههههههه انا بعمل كده برضه

بس على فكره معنديش اصدقاء فى المنتدى التانى زى ما هنا اخواتى هناك برضه اخواتى

ههههههههههههه

الصدقات بتكون على ارض الواقع وليس الخيال :hlp:
 

Alexander.t

Help me !
عضو مبارك
إنضم
26 يناير 2009
المشاركات
15,832
مستوى التفاعل
1,574
النقاط
0
الإقامة
Beside you
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه


و اسميشل كمان

هههههههههههه و خلينا بعاد عن روك و الطاقم الاداري افضل يا اسميشل :smi411:


تصدق كده عيب ماله بس الطاقم الادارى هههههههههه
 

MATTEW

For Jesus I Die
عضو مبارك
إنضم
8 يوليو 2007
المشاركات
2,720
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
In Jesus Heart
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

تصدق كده عيب ماله بس الطاقم الادارى هههههههههه

قبل مرد ايقاف كام يوم الأول ههههههههههههههههه
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

ههههههههههههه انا بعمل كده برضه

بس على فكره معنديش اصدقاء فى المنتدى التانى زى ما هنا اخواتى هناك برضه اخواتى

ههههههههههههه

الصدقات بتكون على ارض الواقع وليس الخيال :hlp:

:download:

ما تفتحنيش قى الوجيعة

معاك حق كيوبيد

نشنت ونشانك رشق


الصداقات بتكون على ارض الواقع

على النت كلنا زمايل وزميلات

نتحاور حوار عقول

ونتلاقى بمحبة الملك المسيح




 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

و اسميشل كمان

هههههههههههه و خلينا بعاد عن روك و الطاقم الاداري افضل يا اسميشل :smi411:


:download:


حاضر يا متى

مع ان

روك حبيب الملايين


هههههههههههههههههههههههههههههههه

بجد على فكرة الراجل دة جبل

بجد بروفيلة كرهنى فى ادارة المنتديات

اية كم المشاكل اللى بيحلها دة


بجد ربنا يقوية

 

Alexander.t

Help me !
عضو مبارك
إنضم
26 يناير 2009
المشاركات
15,832
مستوى التفاعل
1,574
النقاط
0
الإقامة
Beside you
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

:download:

ما تفتحنيش قى الوجيعة

معاك حق كيوبيد

نشنت ونشانك رشق


الصداقات بتكون على ارض الواقع

على النت كلنا زمايل وزميلات

نتحاور حوار عقول

ونتلاقى بمحبة الملك المسيح


اى خدعه يلا فكرة موضوع ببلاش اهو

ههههههههههههههههههههه
 

Alexander.t

Help me !
عضو مبارك
إنضم
26 يناير 2009
المشاركات
15,832
مستوى التفاعل
1,574
النقاط
0
الإقامة
Beside you
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

قبل مرد ايقاف كام يوم الأول ههههههههههههههههه


متقلقش اللى خلاك عضو مبارك يخليكى عضو بشرطه ههههههههههههه
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

قبل مرد ايقاف كام يوم الأول ههههههههههههههههه

:download:

لا ما تردش
لحسن الاصفر يشتغل

الموضوع عن بتعملوا اية دلوقتى


فبتعملوا اية دلوقتى


خلصت فحم يوووة قصدى لبان

 

MATTEW

For Jesus I Die
عضو مبارك
إنضم
8 يوليو 2007
المشاركات
2,720
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
In Jesus Heart
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

:download:


حاضر يا متى

مع ان

روك حبيب الملايين


هههههههههههههههههههههههههههههههه

بجد على فكرة الراجل دة جبل

بجد بروفيلة كرهنى فى ادارة المنتديات

اية كم المشاكل اللى بيحلها دة


بجد ربنا يقوية

روك هو صخره المنتدي و المحور الرئيسي ليها و سنتر الدفاع و خط وسط الفريق

( يارب يديني ترقيه علي الكلمتين دول احم احم )

هههههههههههههههههه

انا قصدي خلي الأداره في حالها منعا للتعرض الأيقاف

 

MATTEW

For Jesus I Die
عضو مبارك
إنضم
8 يوليو 2007
المشاركات
2,720
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
In Jesus Heart
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

متقلقش اللى خلاك عضو مبارك يخليكى عضو بشرطه ههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههه

مش فاهم

 

MATTEW

For Jesus I Die
عضو مبارك
إنضم
8 يوليو 2007
المشاركات
2,720
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
In Jesus Heart
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

:download:

لا ما تردش
لحسن الاصفر يشتغل

الموضوع عن بتعملوا اية دلوقتى


فبتعملوا اية دلوقتى


خلصت فحم يوووة قصدى لبان

بعد اما خلصت الفحم هههههههه دلوقتي بشرب عصير تانج
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

اى خدعه يلا فكرة موضوع ببلاش اهو

ههههههههههههههههههههه


:download:

ايوة ايوة

طلعوا روحى

كفاية اللى شفتة النهاردة هيكفينى نت للعمر الجاى كلة


وطلعوا لى سمعة



كل ماحد يتكلم قدامى كلمتين

اروح عملاهم موضوع

كيوبيد

هوة الملاك اسود لية



avatar63598_5.gif







ههههههههههههههههههههههههههههههه





 

MATTEW

For Jesus I Die
عضو مبارك
إنضم
8 يوليو 2007
المشاركات
2,720
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
In Jesus Heart
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

:download:


هوة الملاك اسود لية



avatar63598_5.gif

كان جي من صلاح سالم خدله ضربه شمس هههههههههههههههههه مع الأعتذر لصاحب الصوره بدلا من الأيقاف الفوري
 

Alexander.t

Help me !
عضو مبارك
إنضم
26 يناير 2009
المشاركات
15,832
مستوى التفاعل
1,574
النقاط
0
الإقامة
Beside you
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

:download:

ايوة ايوة

طلعوا روحى

كفاية اللى شفتة النهاردة هيكفينى نت للعمر الجاى كلة


وطلعوا لى سمعة



كل ماحد يتكلم قدامى كلمتين

اروح عملاهم موضوع

كيوبيد

هوة الملاك اسود لية



avatar63598_5.gif







ههههههههههههههههههههههههههههههه



هى مش سمعه دى حقيقه

ههههههههههههههههه

وبالنسبه للملاك اسود ليه

عشان بيعبر عن كل ما تحتويه الحياه من سواااااااااااااااااد

فلازم الملاك يبقى اسود
تفتكرى لو ملاك ابيض هيعرف يتعامل مع البشر دى ؟

ههههههههههههههههههههههههههه
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههه

مش فاهم


:download:

بس تاخدوها جملة مش تحاسبونى قطاعى


يبنى حد برضة بياخد على المشرفين

وكمان عايز تفهم

حسبى اللة


 

MATTEW

For Jesus I Die
عضو مبارك
إنضم
8 يوليو 2007
المشاركات
2,720
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
In Jesus Heart
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

:download:

بس تاخدوها جملة مش تحاسبونى قطاعى


يبنى حد برضة بياخد على المشرفين

وكمان عايز تفهم

حسبى اللة


ايه ده انا بتهزق انا عمر محد قالي كده قبل كده ههههههههههههههه
 

Alexander.t

Help me !
عضو مبارك
إنضم
26 يناير 2009
المشاركات
15,832
مستوى التفاعل
1,574
النقاط
0
الإقامة
Beside you
رد: بتعمل اية دلوقتى هههههههههههههه

كان جي من صلاح سالم خدله ضربه شمس هههههههههههههههههه مع الأعتذر لصاحب الصوره بدلا من الأيقاف الفوري


هههههههههههه براحتك يمعلم ولا اى ايقاف يعمنا

بس على فكره مش بحب الشمس هتلاقى السبب فى المشاركه اللى قبل دى
 
أعلى