هههههههههههههههههههههه
احلى مناكفة يا حبى
احلى مناكفة يا حبى
معرفش انا بعمل ايه اصلا
بس اكيد في حاجه حلوه في الموضوع
عندي زوغطة
خش اشرب امبو و هي هتروح او اكتم نفسك ساعتين و بأذن الله هترتاح خالص ههههههه
اه يا واطي !
هههههه
ههههههههههههه يا حق المفروض تكتبي انتي بتعملي ايه في الوقت ده
زي مثلا انا دلوقتي برد عليكي و هكذا
و قاعد علي الاب بدور علي اي حاجه اعملها و عمال اكلم كيرلس بس هو منفضني و بيقولي عندي زغوطه ههههههههههه