بتسمع اية فى عربيتك

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة

بقلمى مش منقول

طبعا بمصر
ممكن مشوار 10 دقائق بالعربية يستغرق نصف ساعة
لو المرور ماشى والدنيا فاضية


فياترى هذا الوقت

بتسمع فية اية

كمثال هبدا بنفسى
كنت بسمع موسيقى العبقرى المتجدد ينى
وجيتارات الحياة الافضل
حاليا نزلت كل تراتيل زياد شحاتة mp


رايكم شباب

طبعا اللى مش معاة عربية ما يهربش
بتسمع اية على ال mp
او الايبود



 

النهيسى

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
27 يوليو 2008
المشاركات
92,326
مستوى التفاعل
3,201
النقاط
113
الإقامة
I love you Jesus




شكرا للأفكار الحلوه الرب يباركك



أنا بحب الترانيم القديمه .... وكل شيئ



لـــــ


( فيـــــــــــــــــــــــــــــــوز )
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
مبدئياً بسمع فيروز

لانها دوبل فاس

يعني عندها اغاني حلوة

وتراتيلها رائعة بصوة ولا اجمل..

اشهر من ان تعرف...
 

HappyButterfly

محتاجة لك
عضو مبارك
إنضم
27 سبتمبر 2008
المشاركات
12,139
مستوى التفاعل
106
النقاط
0
انا عن نفسى بحب ترانيم كتيرة بسمعها على الموبايل او الام بى
بسمع فاديا وزياد شحاتة وفيفيان السودانية وترانيم كتيرة حلوة

 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
شكرا للأفكار الحلوه الرب يباركك



أنا بحب الترانيم القديمه .... وكل شيئ




لـــــ



( فيـــــــــــــــــــــــــــــــروز )

:download:
اختيار رائع
فيروز كان عندى لها شرائط
بوظتها من كتر ما سمعتها
صوت ملائكى فعلا

والتراتيل القديمة اصيلة فعلا
شكرا ا النهيسى لمشاركتك الرائعة دائما

 

vetaa

GOD IS LOVE
مشرف سابق
إنضم
1 أغسطس 2007
المشاركات
9,140
مستوى التفاعل
231
النقاط
0
الإقامة
فى قلب مخلصى
انا مش عندى عربيه
هاتيلى عربيه واسمع اللى انتى عايزاة
هههه

على الام بى ثرى بقى
ترانيم كتير لكن اكتر اللى بحبهم فاديا وزياد
واغلب الترانيم الهاديه والحزاينى
وبطلت اغانى تبت هههههه

 

ABOTARBO

أنت تضئ سراجى
مشرف سابق
إنضم
21 نوفمبر 2009
المشاركات
30,377
مستوى التفاعل
2,102
النقاط
0
الإقامة
Je rêve que je suis un papillon
فاديا بزى + فيروز + أيرينى أبو جابر + مريم بطرس + ماهر فايز + سركيس + ليديا شديد
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
مبدئياً بسمع فيروز

لانها دوبل فاس

يعني عندها اغاني حلوة

وتراتيلها رائعة بصوة ولا اجمل..

اشهر من ان تعرف...

download.gif



فيروز دى حكاية
بحس برهبة وروحانية وانا بسمعها

حتى فى اغانيها

مبدئيا بوظت كل شرائطها من كتر ما سمعتها
وبعدين جة زياد شحادة

اسرنى بصوتة القوى وعودة الشجى البهى
بس هنزل فيروز بى ام

تانى

شكرا ملك الرومانس كليمو
لمداخلتك المميزة دائما
 

Mason

بنت الفادى
عضو مبارك
إنضم
10 فبراير 2010
المشاركات
3,725
مستوى التفاعل
11
النقاط
0
الإقامة
فى قلب الملك
ثانكس يا قمر على الفكرة الحلوة دى
بحب الترانيم الحزينة جداااااااااااااا
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,498
مستوى التفاعل
232
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
انا عن نفسى بحب ترانيم كتيرة بسمعها على الموبايل او الام بى

بسمع فاديا وزياد شحاتة وفيفيان السودانية وترانيم كتيرة حلوة


:94:

اللة ذوقك حلو اوى ديدى

نورتى بمشاركتك الحلوة
 

zama

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
18 يونيو 2008
المشاركات
5,532
مستوى التفاعل
279
النقاط
83
الإقامة
♥♥ Egypt ♥♥
أنا بئى بحب أسمع موسيقى رومانسية بس لـ
( yanni + motsart+ bethoven+zamfir ) ..

أنا مش بحب أسمع أى تراااااااااانيم نهائى لأنى تقريباً كرهتهم ..

البيت زهئونى 24 ساعة ctv و أخواتى بيعزموا الأساقفة فى بيتهم فى الأعيااد ..

التدين مش كدا ..

أنا مخنووووووووووووووووق أووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووى ..

شكراً ..
 

+GOSPEL OF TRUTH+

اسيرة احسانه
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2009
المشاركات
8,728
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
+كنيستي+
يا بختك

اومال المولود في بيت غير مسيحي و لا نصيب لاهله في النعمه و معرض للموت من اجل ايمانه يعمل ايه يا زاما

فكر تاني في حال العابرين المتنصرين و انت تعرف انت مولود في النعمه ازاي

انت معمد من طفولتك

انا اقول ايه

بس اهلك بيبالغوا شويه انا معاك لان ساعه لقلبك و ساعه لربك و انا بسمع اغاني و بشوف افلام عاديه و بلعب جيتار

بس يا بختك اهلك فاتحين سي تي في و رجال دين عندكم في البيت اومال الي عيلته بتفتح الشعراوي غصبن عليه و لو اعترض يبقي كافر يعمل ايه

فكر فينا و انت عمرك ما تتخنق اطلاقا

بس رفه عن نفسك شويه بالموسيقي و الخروج و الافلام و انت ترتاح جدا لان الترفيه من ربنا برضه بس الترفيه الائق مش زي البعض

و ربنا يباركك يا سيدي و يبارك اهلك و اولاد المستقبل

سلام و نعمه

 

bent el noor

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
25 مارس 2013
المشاركات
844
مستوى التفاعل
210
النقاط
0
الإقامة
منقوشه على كف يسوع
باسمع الحان معظم الوقت
بس اوقات باغير واسمع قداسات او ترانيم على حسب المناسبه والمود
ميرسي على الموضوع
 

bent el noor

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
25 مارس 2013
المشاركات
844
مستوى التفاعل
210
النقاط
0
الإقامة
منقوشه على كف يسوع
أنا بئى بحب أسمع موسيقى رومانسية بس لـ
( yanni + motsart+ bethoven+zamfir ) ..

أنا مش بحب أسمع أى تراااااااااانيم نهائى لأنى تقريباً كرهتهم ..

البيت زهئونى 24 ساعة ctv و أخواتى بيعزموا الأساقفة فى بيتهم فى الأعيااد ..

التدين مش كدا ..

أنا مخنووووووووووووووووق أووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووى ..

شكراً ..

عندك حق فعلا التدين الزيادة عن اللزوم بيخنق
حاول تدخل اوضتك واسمع حاجة تانيه مختلفه
ولو الاساقفه فى العيد مضايقينك ابعتهوملى
عندى اوضة ضيافه للاساقفه بس ههههههههههه
 

+sano+

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
25 أغسطس 2012
المشاركات
358
مستوى التفاعل
62
النقاط
0
انا بقى مدمن حفله يانى 2006 تقريبا كل يوم لازم اشغلها ......... ودلوقتى بقيت مدمن ترانيم فريق المس ايدنا فريق تحفه بصراحه
شكرا للموضوع المميز ربنا يباركك
 

soso a

Jesus Loves Me
عضو مبارك
إنضم
1 مارس 2011
المشاركات
18,155
مستوى التفاعل
1,793
النقاط
0
الإقامة
فى حضن يسوع
هههههههههه

معنديش عربيه خاصه بيا لما يبقى عندى ابقى اجى اقولك

من ناحيه السمع بسمع كل حاجه واى حاجه ههههههههههههه

 

واثقه فيك يارب

╬حبيبة البابا╬
عضو مبارك
إنضم
11 يوليو 2012
المشاركات
12,881
مستوى التفاعل
3,353
النقاط
0
الإقامة
قلــــب يســـــــوع
اما بكون في حاله روحانية بسمع تأملات للبابا شنوده بتريحني كتير او القداس الحبشي بحبه خالص

انما لو الغزاله رايقه وبسمع اغاني
بسمع جورج وسوف او نجاه او فيروز او ورده واحيانا ام كلثوم

موضوع جميل
 
أعلى