بتسمع أيه دلوقتي ؟ ( متجدد )

johna&jesus

صليلى
عضو مبارك
إنضم
12 يناير 2009
المشاركات
13,405
مستوى التفاعل
1,232
النقاط
0
امسك يدى وقودنى
كما تشاء لساعة انتقالى الى السماء
يسوع سر امامى فاتبعك
وحيثما تسير خذنى معك​
 

SECRET ANGEL

moky
عضو مبارك
إنضم
21 يوليو 2007
المشاركات
3,600
مستوى التفاعل
1,235
النقاط
0
اللى غرب نفسه سافر من آلام المشاعر
واللى نفسه يعيشها تانى هى هى المشاعر
واللى دارى ببأتسامه من عينه مر المشاعر
واللى نفسه قصاد حبيبه يبان عليه حبت مشاعر
يادى يادى يادى المشاعر يادى يادى
يادى يادى يادى المشاعر يادى المشاعر
اللى بيفكر يفارق بس لولا المشاعر
واللى سامح حد جارح راضى ذل المشاعر
واللى ايديه فى ايد حبيبه بس مش حاسس مشاعر
واللى راجع بعد لما انتهى وقت المشاعر


مشاااااعر ... شريين
 

ابن يسوعنا

انا ابنك وملكك
عضو مبارك
إنضم
25 يوليو 2013
المشاركات
7,874
مستوى التفاعل
1,839
النقاط
113
يسوع رفيقي في هذه الحياة وما من معين لروحي سواه
إذا اليأس مزق لب الفؤاد تلملم أشلاء قلبي يداه
ويرفع عني تراب الخطايا ويسمع صوتي إذا قلت أه
إلى الشط يرسي سفينة حياتي ويلقي لروحي بطوق النجاة
 

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
[YOUTUBE]ALpbBy0CzKA[/YOUTUBE]
ساعدني انساك يعنى لو كلمتك بلاش بلاش ترد عليا
ساعدني انساك لو شوفتنى محتجالك برضو متسالش فيا
ولو افتكرت الذكريات افتكرلي بس الاسيه
لو حد قالك انه مات متجيش تسال عليا
بجد عايز انسي الفتره دي من حياتي ومش عايز افتكر فيها حد
مش عايز ابقي لسه حاسس اني بتزل والسبب انى حبيت بجد
ولو افتكرت الذكريات افتكرلي بس الاسيه
لو حد قالك انه مات متجيش تسال عليا
 

انت شبعي

♥ Mera
عضو مبارك
إنضم
12 مارس 2013
المشاركات
6,544
مستوى التفاعل
1,212
النقاط
0
الإقامة
في عون العلي
لولا ياربي ما انت معانا ما كناش نعيش لحظات
لولا حبك لينا ياربي كان زمانا ولى و فات
 

kawasaki

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
4 مايو 2011
المشاركات
3,148
مستوى التفاعل
1,228
النقاط
113
الإقامة
القاهره
انا كنت مأمن ومسلم بوعودك ليه
وكلامك حلو ومترتب ومأثر فيا

عممممووري
 

johna&jesus

صليلى
عضو مبارك
إنضم
12 يناير 2009
المشاركات
13,405
مستوى التفاعل
1,232
النقاط
0
اغنية محمد حماقى - ادى اللى فى بالى
 
أعلى