بتسمع أيه دلوقتي ؟ ( متجدد )

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
[YOUTUBE]S6CvGbQhNg0[/YOUTUBE]
روح ربنا يخليك ليا ويحلى صورتك فى عنيا
انا فين هالاقى الحنية اللى انت جيت وادتهالى
روح ربنا ما يوم يبعدنى عنك يامن روحى واخدنى
فى الدنيا اية هايعوضنى لو سبتنى حتى ثوانى

دة انا بفهمك من نظرة عين

من غير كلام بعرف قصدك
فى البعد عنك ارضى بمين
انت اللى فى القلب لوحدك

حاجة بهواك انت عاملها








مش هاقدر اوصفها واقولها
جمبك حياتى هاكملها
اهو دة اللى ممكن اقولة
شفت الغرام شفت عاميلة
واللى زمان كان لينا شايلة
قلبى لهواك كان مش طايلة
احساسى بيك وصلهولة
 

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
[YOUTUBE]46bzsOsM8ME[/YOUTUBE]
لو حبك نااااااااااااار
بدموعى تقيد
اجمل بكتير
من الجنة بعيد
والدنيا دى اية ؟
لو كنت وحيد
وهعيش ازاى؟
لو مش وياااااااااااااااااااااااااك
 

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
طب قولى لو كنت مكاني تستنى ولاحتنساني دا العمر بيعدي ثواني وأديني صابر على حالي
[YOUTUBE]Ux6ioPx0QXM[/YOUTUBE]
 

+Sameh+

stay positive
عضو مبارك
إنضم
20 ديسمبر 2009
المشاركات
21,745
مستوى التفاعل
983
النقاط
0
الإقامة
Kuwait
اني لرافع -الفريق القبطي الارثوذوكسي-
 

SECRET ANGEL

moky
عضو مبارك
إنضم
21 يوليو 2007
المشاركات
3,600
مستوى التفاعل
1,235
النقاط
0
ربك لما يريد احلامنا هتحقق وكلمنا هيتصدق والغايب هيعود
ربك لما يريد قلبى العاصى يسلم وعيونا هتتكلم ولا شىء يبقى بعيد
ربك لما يريد الصعب بيتهون والحزن بيتلون طول ما الايد فى الايد
ربك لما يريد هلقيك بتقربلى تفتح حضنك قبلى ولا فية بينا حدود
حب للاخر حتة فى قلبك دوب دوب ما تخبيش شوقك ولا حبك دوب دوب
سيب احساسك يخدك ليا اهجر ناسك واسكن فيا
بكرة دة لسة حكاية بعيدة لسة فى علم الغيب
حب كأنك حلم معدى عيش عيش ما تخليش ولا ثانية تعدى عيش عيش
خد من حضنك اروى حنينك واقسم حزنك بينى وبينك
وارضى بكل الى بيتقسم دة المكتوب مكتوب
 

+Sameh+

stay positive
عضو مبارك
إنضم
20 ديسمبر 2009
المشاركات
21,745
مستوى التفاعل
983
النقاط
0
الإقامة
Kuwait
حروب الشياطين -البابا شنودة-
 

SECRET ANGEL

moky
عضو مبارك
إنضم
21 يوليو 2007
المشاركات
3,600
مستوى التفاعل
1,235
النقاط
0
قاللي خلينا اخوات قاللي خلينا اصحاب
وهاسأل عليك وتسأل عليا
قلت ده مجنون ولا ايه
مش عارف هو عندي ايه
علشان يقول الكلمه دي
وعينه في عينيا
معقول اللي انت كنت بحسه معاه
كنت أنا اللي بحسه بس اه بحسه بس
معقول حبي كان طرف واحد
كنت أنا اللي بحبه بس بحبه بس

سامحني أنا فعلا مش هاقدر اكون قدامك ومحبكش
ده أنا دلوقتي بحبك اكتر يارتني اصلا معرفتكش
أنا تعبان موجوع من بعدك
أنا صعبان على نفسي بجد
هو أنا ينفع اعيش من بعدك
هو في اصلا بعدك حد
أنا هابعد وهحاول انسى
او امثل على نفسي نسيت
في الحالتين أنا ضعت خلاص
لو فعلا سبتني ومشيت
أنا بكرهك يا قلبي أنا بكرهك
مبتروحش غير للي بيجرحك
 

SECRET ANGEL

moky
عضو مبارك
إنضم
21 يوليو 2007
المشاركات
3,600
مستوى التفاعل
1,235
النقاط
0
لو بصيت قدامك تعرف لو بصيت قدامك
تعرف مين بتحبك مين اللى شايفها ف احلامك

ليه مانتش عارفنى ليه مانتش شايفنى
لو فكرت فيا شويه هتحس بهوايا
بيبان من سلامى بيبان من كلامى
بشتاقلك وكل مافيا بيشتاقلك معايا

الايام ياحبيبى بتجرى ولسه انا مستنيه
خايفه ليخلص جنبمك عمرى ومانتش حاسس بيا


اليساااااا
 
أعلى