بتسمع أيه دلوقتي ؟ ( متجدد )

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
واحدة تانية خالص
دنيا
 

SECRET ANGEL

moky
عضو مبارك
إنضم
21 يوليو 2007
المشاركات
3,600
مستوى التفاعل
1,235
النقاط
0
[YOUTUBE]LI_eCBVlA9Y[/YOUTUBE]

وكأن نهايتى معاك متعاده يكتبها اى مؤلف هتسبنى وتمشى وتعرف غيرى وتبنى حياه وتخلف وكأنى مكنتش شئ فى حياتك فى يوم من الايام طب سيب حاجه منى صوره هديه اى حاجه ليا جيب بنت وسميها على اسمى تفكرك بيا متحسسنيش انى مجرد تجربه والسلام اما انا بقى طول مانا مش وياك احساسى ان انا عمر ما هنساك وقفلى حياتى وفاض بيا خلاص مش هعمل زيك واكدب على ناس . اما انا بقى طول مانا مش وياك احساسى ان انا عمرى ما هنساك وقفلى حياتى وفاض بيا خلاص مش هعمل زيك واكدب على ناس مش عدل بجد انى اظلم حد عشان اعيش والسلام.
انا كل مافكر فى اللى ما بنا للدرجه دى قليل ده اللى وصلناله مكنش فى بالى عمرى ماكنت اتخيل دانا كنت ما صدقت انى لقيتك مش مكتوبلى ارتاح . الفرق الواضح بينى وبينك انى انا هبقى لوحدى انا مش انانيهلايمكن ادوس على حد يموت وانا اعدى ومسيرك تندم يوم مادموعك متجبش اللى راح . اما انا بقى طول مانا مش وياك احساسى اننا عمرى ماهنساك وقفلى حياتى وفاض بيا خلاص مش هعمل زيك واكدب على ناس مش عدل بجد انى اظلم حد عشان اعيش والسلام.
 

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
[YOUTUBE]6TVYuEGQRfI[/YOUTUBE]
معاك غمضت عينى وكنت ماشى بنيتى
لية استخسرت فيا هشوف فى حضنك فرحتى
ياريت ترتاح وتهدى عشان خلاص من ناحيتى
هعيش بعدك واكمل
ايوة همشى فى سكتى
انا فوقت متاخر لقيتك هادد اللى بنيه
وياريتنى كنت اقدر اسامحك بس هعمل اية ؟
خلتنى مستخسر اعيشلك حتى لو ليومين
 

انت شبعي

♥ Mera
عضو مبارك
إنضم
12 مارس 2013
المشاركات
6,544
مستوى التفاعل
1,212
النقاط
0
الإقامة
في عون العلي
الله يباركلي فيك يا اغلى من عينيا
الله يخليني ليك و اجيبلك الدنيا دية
الله الله يحميك حبيبي يا عمري يا غالي و يخليك ليا
تامر حسني​
 

+Sameh+

stay positive
عضو مبارك
إنضم
20 ديسمبر 2009
المشاركات
21,745
مستوى التفاعل
983
النقاط
0
الإقامة
Kuwait
دمعك لما يسيل -روماني رؤوف-
 

SECRET ANGEL

moky
عضو مبارك
إنضم
21 يوليو 2007
المشاركات
3,600
مستوى التفاعل
1,235
النقاط
0
ترنيمة صورتي عندك
 
التعديل الأخير:

SECRET ANGEL

moky
عضو مبارك
إنضم
21 يوليو 2007
المشاركات
3,600
مستوى التفاعل
1,235
النقاط
0
ماقدرش اقول احساسي كان لعبة ف ايديه
عشان احساسي هو اللي كان هيموت عليه

سوماااا
 

SECRET ANGEL

moky
عضو مبارك
إنضم
21 يوليو 2007
المشاركات
3,600
مستوى التفاعل
1,235
النقاط
0
قال صعبان عليا وبيطمن عليا
قولوله لسه عايشه وكل شيء حلو في عنيه
قال صعبان عليا

قال يعني بريئ... حنين
وجرحني جرح ... هين
قال يعني لو بموت من البعد أنا هغلط وأبين
قال يعني بريئ... حنين
وجرحني جرح ... هين
قال يعني لو هموت من البعد أنا هغلط وأبين
قال صعبان عليا وبيطمن عليا
قولوله لسه عايشه وكل شيء حلو في عنيه
قال صعبان عليا
قولوله قالت ذوق .. حساس
قولوله بس الكلمه دي بس
هو اللي قلبه مات خلاص
ممكن في يوم يرجع يحس


شريين
 
أعلى