بتسمع أيه دلوقتي ؟ ( متجدد )

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
بسمع صوت الخناقة اللى ع باب الشقة بره
يعنى سايبين العمارة كلها وجايين تتخنقوا جنب شقتى
مش طريقة دى
^_^
 

+Sameh+

stay positive
عضو مبارك
إنضم
20 ديسمبر 2009
المشاركات
21,745
مستوى التفاعل
983
النقاط
0
الإقامة
Kuwait
اني لرافع عيناي- الفريق القبطي-
 

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
[YOUTUBE]ZDWSGObonzk[/YOUTUBE]
حابب تعبى لانه عشانك
راضية بغلبى لانه معاك
 

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
[YOUTUBE]KBydWcHTuO8[/YOUTUBE]
انا دلوقتى بعيش فى حياتى
اصعب لحظة وانتى بعيدة
انا ولاعارف اعيد حسابتى
ولا عارف اعيش ودى حاجة اكيدة
من يوم مابعدنا والبعد بيخدنا
لية زى النهاردة انا وانتى مش مع بعض فيه
اية ؟
هنقضيها بعاد ولا اية ؟
واحنا نضيع عمرنا لية ؟
واحنا هنوجع بعضنا لية ؟
طب فين اللى اتفقنا عليه ؟
وفين ايام زمان ؟
 

واثقه فيك يارب

╬حبيبة البابا╬
عضو مبارك
إنضم
11 يوليو 2012
المشاركات
12,881
مستوى التفاعل
3,353
النقاط
0
الإقامة
قلــــب يســـــــوع
وين اللي كانوا اعز الحبايب
راحوا وخانوا قلبي اللي دايب
بكوا عيوني اللي كانوا عيوني
صدقت ظنوني .. صدقت ظنوني
دنيا عجايببببب
منهم ياناااااري .. لأخد بتااري
وبكي عيونن لو شعري شااايب .

♫صابر الرباعي
 

YOYO JESUS

راجعلك انا تانى
عضو مبارك
إنضم
19 أبريل 2013
المشاركات
11,384
مستوى التفاعل
1,999
النقاط
0
الإقامة
مصر
في جوه قلبي حاجه مستخبيه

كل اما باجي اقولها فجأه مش بقدر

قدام عينيك بقف وبنسى ايه يتقال

ليه كل مره يجرى فيها كده ليا

ودي هي كلمه واحده بس مش اكتر

والكلمه ديا عندي فيها راحة البال

حبيتك يوم ما اتلاقينا.. لما حكينا اول كلام

حبيتك واحلف على ده .. تسمع زياده .. ده انا مش بنام

الناس في عيني حاجه وانت حاجه تانيه

عندك مشاعري حتى خدها واسئلها

انا صعب اعيش حياتي وانت لحظة بعيد

احساسي بيك في وقت ضعفي قواني

كانت حياتي ناقصة جيت تكملها

فرحة لقايا بيك بتبقى زي العيد

حبيتك يوم ما اتلاقينا.. لما اتحكينا اول كلام

حبيتك واحلف على ده .. تسمع زياده .. ده انا مش بنام

الاغنية دى بحبها اوى عشان ليها ذكرى حلوة معايا
حماقى
حاجة مستخبية

 

واثقه فيك يارب

╬حبيبة البابا╬
عضو مبارك
إنضم
11 يوليو 2012
المشاركات
12,881
مستوى التفاعل
3,353
النقاط
0
الإقامة
قلــــب يســـــــوع
ولا اي كلمة حب اتقالت في يوم مابين اتنين
تسوي حلاوة كلمة منك قولتهالي
عيد قولت ايه كدا تاني وتالت انا قلبي كله حنين
ولا يطفي ناره حبيبي غير لو عيدتهالي
عـــــارف بتعمل فيا ايه كلمة حبيبي ؟
زي اللي اول مــــــرة بيحس بأماااااان
خليك معايااا
خليك معايا ياحبيبي مهما كان
خليك معايا
ياحلم عمري اللي في خيالي من زماان

عــــارف انت اجمل حاجه تفرح الواحد هي ايه ؟
ان اللي ياما حلمت بيه تلاقيه حبيبك
وانا عيشت بحلم باللحظة دي دا اللي بدور عليه
انا اسيب حياتي ودنيتي ولا يوم اسيبك

خليك معايا
عمرو دياب
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
انا بنسحب وائل الجسار

انا بنسحب

كل شىء قولتو غلط

وكل شىء حسبته غلط

والغلط الاكبر انى اتمادى بالغلط

كل شىء قولتو غلط

وكل شىء حسبته غلط

والغلط الاكبر انى اتمادى بالغلط

انا بنسحب ماعاد بدى اشتكى

انا بنسحب يحرم على عيونى البكى

انا بنسحب من قلبك وخلص الحكى

انا عم شوفك غلط

انا بنسحب ماعاد بدى اشتكى

انا بنسحب يحرم على عيونى البكى

انا بنسحب من قلبك وخلص الحكى انا عم شوفك غلط
كل شىء قولتو غلط

وكل شىء حسبته غلط

والغلط الاكبر انى اتمادى بالغلط

ياللى ماعنده من الوفا ذرة وفا

ياللى بقلبه مافى نتفة دفا

ياللى بعز جروحى تركنى اختفى

صارالحكى عنه كله غلط بغلط

انا بنسحب ماعاد بدى اشتكى

انا بنسحب يحرم على عيونى البكى

انا بنسحب من قلبك وخلص الحكى انا عم
اشوفك غلط
كل شىء قولتو غلط

وكل شىء حسبته غلط

والغلط الاكبر انى اتمادى بالغلط


 

واثقه فيك يارب

╬حبيبة البابا╬
عضو مبارك
إنضم
11 يوليو 2012
المشاركات
12,881
مستوى التفاعل
3,353
النقاط
0
الإقامة
قلــــب يســـــــوع
انا بحسد الكحل .. اللي كحل رموشك
واحمر شفايف .. اللي زين شفايفك
انا بحسد الليل ,, اللي سهر عيونك
واحسد عيوني لما اكون ياحبيبتي شايفك .

محمد منير
 

انت شبعي

♥ Mera
عضو مبارك
إنضم
12 مارس 2013
المشاركات
6,544
مستوى التفاعل
1,212
النقاط
0
الإقامة
في عون العلي
يدق الباب اقول هي
اقول رجعت خلاص ليا
و تخلص غربتي و افرح
و اخاف من فرحتي افتح
تكون لاعبة الظنون بيا و تطلع تاني مش هي
( عمرو دياب )
 
أعلى