بالصور :رفايع المطبخ يا ام العروسة .. asmicheal

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,485
مستوى التفاعل
227
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
رد: بالصور :رفايع المطبخ يا ام العروسة

رفاااااااااايع !!!!!!!!!!!
ده يبقى ظلم و افترى لو قلنا عليها كدة :) قصدك تقولى تقايل
بجد الحاجات الصغننة دى بتكون اغلى فى مجموعها الحاجات التانية .... انزل اشترى حبة حاجات رفايع من دى الاقى نفسى دافعة مبلغ و قدره ههههههههه
لا وكمان لسة الادوات الكهربائية.. الله يكون فى عون ابويا و امى
شكرا ايمى على الموضوع الجامد .... الصراحة فكرنى بحاجات كنت نسياها :)


:download:

كتكوكتى الامورة زيزا انتى اتخبطتى امتى

سورى اتخطبتى

انتى بالاخص يكفى انك توافقى على واحد وهوة اللى يجهز كل حاجة
دة هياخد احلى زيزا

هية الدنيا سايبة
وراكى منتدى بحالة

بنهدى النفوس

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

zezza

يا رب ...♥
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2008
المشاركات
11,015
مستوى التفاعل
339
النقاط
0
رد: بالصور :رفايع المطبخ يا ام العروسة

:wub:يا كسوفى لا لسة ما اتخبطش هههههههه
ده بس ماما و بابا بيحبوا يستلوا بيا و يشترولى
و بينى و بينك انا فى حاجات المطبخ دى ما بتوصاش بحبها جدا و بحب اشتريها ...
وزى ما قلتلك الحاجات دى تقايل لازم نستعدلها من دلوقتى :t31::t31:
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,485
مستوى التفاعل
227
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
رد: بالصور :رفايع المطبخ يا ام العروسة

:wub:يا كسوفى لا لسة ما اتخبطش هههههههه
ده بس ماما و بابا بيحبوا يستلوا بيا و يشترولى
و بينى و بينك انا فى حاجات المطبخ دى ما بتوصاش بحبها جدا و بحب اشتريها ...
وزى ما قلتلك الحاجات دى تقايل لازم نستعدلها من دلوقتى :t31::t31:



:download:


كسوفك لية
ما يمكن نبؤة وتتحقق باقرب وقت
هى الرجالة عميت

دى احلى واجمل واعمق زيزا

اللى هياخدها هوة الكسبان
وتقعدى رجل على رجل
وهوة اللى يجهز

بس انا بقول لك مقدما الف مبروك
اللى زيك بتتخطف خطف
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,485
مستوى التفاعل
227
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
رد: بالصور :رفايع المطبخ يا ام العروسة

اشمعن اتنبئيلى انا كمان


:download:

ربنا يبعت احلى امير لاجمل ميرنا
عارفة يا ميرنا
بس ما تقوليش لحد يعنى

انا مكسوفة جدا وووجهى لا يزال احمر من امبارح
الا زيزا القمر يا ريتنى ما سالت

خايفة تكون زعلت

طبعا السر فى بيرررررررررررررررررررررررررر
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,033
مستوى التفاعل
562
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد: بالصور :رفايع المطبخ يا ام العروسة

:download:

ربنا يبعت احلى امير لاجمل ميرنا
عارفة يا ميرنا
بس ما تقوليش لحد يعنى

انا مكسوفة جدا وووجهى لا يزال احمر من امبارح
الا زيزا القمر يا ريتنى ما سالت

خايفة تكون زعلت

طبعا السر فى بيرررررررررررررررررررررررررر
اللهم امين
زوزا مش بتزعل عادى
 

zezza

يا رب ...♥
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2008
المشاركات
11,015
مستوى التفاعل
339
النقاط
0
رد: بالصور :رفايع المطبخ يا ام العروسة

يا خرااااااااااااااااااااااشى ..انا بيتجاب فى سيرتى يا رجالة

بقى ادخل اتابع الموضوع الاقى كلام عليا.. يالاهوى يا شماتة ابلة ظاظا فيا :p30:

لا طبعا يا ايمى انا مقدرش ازعل من حضرتك ابدا
بعديين المثل بيقول خدوا فالكوا من ايمتكوا هههههههههه
ربنا يخليكى حبيبتى و يعوض تعب محبتك
 

asmicheal

احبك ربى ياقوتى
عضو مبارك
إنضم
16 يونيو 2009
المشاركات
14,485
مستوى التفاعل
227
النقاط
63
الإقامة
مصر ام الدنيا - القاهرة
رد: بالصور :رفايع المطبخ يا ام العروسة


أكسسوارات غريبة للمطبخ‎


13892lg.jpg






10234lg.jpg







10971lg.jpg






11018lg.jpg






11030lg.jpg






11773lg.jpg







12429lg.jpg







12510lg.jpg







12846lg.jpg






13021lg.jpg






13117lg.jpg






13177lg.jpg






13315lg.jpg






13338lg.jpg






13386lg.jpg











13396lg.jpg






13414lg.jpg






13456lg.jpg







13503lg.jpg






13610lg.jpg






13707lg.jpg







13887lg.jpg


 

+bent el malek+

بنت المــــــلك
عضو مبارك
إنضم
9 ديسمبر 2008
المشاركات
3,262
مستوى التفاعل
135
النقاط
0
رد: بالصور :رفايع المطبخ يا ام العروسة

موضوع روووووووووعة كتير
تسلم ايدك
بس هو لية عندى الصور مش ظاهرة
يستحق التقييم
 
أعلى