المشى رياضه يا بنتى
هاتى ال 1.25 وروحى الكليه وارجع مشى :hlp:
ياااااااااااااااسلااااااام هو ده فعلا الاحساس بالاخرين يلا اخدها جرى عالبحر وارجع ههههههههههههههههه خد اهم بس اوعى ميرنا تضحك عليك وتاخدهم منك
المشى رياضه يا بنتى
هاتى ال 1.25 وروحى الكليه وارجع مشى :hlp:
يا جماعة انا سمعت ان فى ناس هنا بتوزع فلوس
فا قولت اجى اخد عشرة جنية لحدا بكرة
ممكن ولا حضرتكم بتتعاملوا بفوايد والحاجات دى
ايدا ايدا ايدا الخمسة الجنية اللى خدتها محدش هياخد منها ربع جنية ماشى يا اخ كوكو ومحدش ياخد فلوس
ايدا ايدا ايدا الخمسة الجنية اللى خدتها محدش هياخد منها ربع جنية ماشى يا اخ كوكو ومحدش ياخد فلوس
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه تام كده كونى نفسك يا اختى:smile02