باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

ماشي يا مرمر ميرسي علي المقلب دا
ويارب يكون بشري خير عليكي وعلي كل الاعضاء
وبالنجاح يارب وباعلي التقديرات دايما
والهدايا بقي لما يكون الخير بجد
مش مقلب ماشي ومنتظرين النتيجه
وبالنجاح يا قمرنا الشقيه
 

emy

افتخر بمسيحى
عضو مبارك
إنضم
18 ديسمبر 2006
المشاركات
8,158
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

هههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههه
الف مليون مبروك
دى حتى مامتك داخله تقولك عملتيها من ورايا
كده يا مرمر تخبى علينا

عقبال النتيجه بجد
 

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

مبروك مقدما مرمر
وانشاء اللة نجاح على طول
بس المرة الجاية يكون بجد مش هزار
ودمتى بود


:mus13:
:36_3_2:
 

hokka_2020

HaPpY EaSteR
عضو مبارك
إنضم
1 نوفمبر 2007
المشاركات
2,358
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

مبروووووووك مرمر عقبال يارب النجاح ف كل حاجة يا قلبى
:p30::p30::p30::p30::p30:


















انا قريت الموضوع بس كنت بشوفك انتى بتقرى الردود كلها ولا لاء
برده الواحد عايز يتطمن
وكمان انا قولت ابارك برده لان ولاد ربنا اكيد ناجحين
وبالزات مرمورتى



ميرسى ع المقلب يا مرمر وعايزين الموضوع ده تتانى بس بجد بقى
ربنا يبارك حياتك كلها يارب بانواعها عملية روحية فنية كله كله
اختك اللى بتحبك هوكتــــــــــــــــــــك:)
 

"mony"

New member
عضو
إنضم
2 يونيو 2008
المشاركات
170
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
قلب الاسلامـ
ههههههههههههههههههه هى كده يعنى
عموما برضه مقلب او مش مقلب
يارب تنجحى كده
وتنزلى توبيك بس مش يكون مقلب يا قمر ...
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

بقى عامله القلق ده كله ولسه النتيجه مظهررررررررررررتش
قلق من يومك يا مرموره هههههههههههه
على العموم الف مبروووك بأعتبار ما سيكووون عن قريب بأذن المسيييييييييح .
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

فرحتيييييييييييييينى

وخلتينى اقول فتحت النجااااااااااح

وداخله فرحانه وعايزه ابارك
ههههههههههههههههههه

بس ازاااااااى لازم نبارك طبعااااااااااا

مبروووووووك يا مرمر وعقبال لما تنجحى بحق وحقيقى

هههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههه

معلش بقى يا توتى

وبعدين انا لغيت فكرة النجاح لما لاقيتك داخلة عليا من غير هدية :t30:

مكنش العشم يا توتى ههههههههههه

ربنا يخليكى يا حبيبتى وعقبالك انتى كمان

اااااااه صحيح الله يبارك فيكى :smil16:
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: رد: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

ايه النصاحة دي يا بت

هقول ايه اسكندرنية بقي و ده كفاية هههههه

بس فكرة حلوة يا بت يا مرمر

ناااااصحة من يومى يا مينا :p30:

بس محدش واخد باله ههههههههه

ولعلمك يعنى مش كل الاسكندرانية كده :t30:

اااااااه مانا عارفة انها فكرة حلوة بردوا هههههههه

وبعدين فين مبرووووووووك ؟ يبقى مفيش الله يبارك فيك :smi411: ههههههه
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

مسبقا اقول
الف مبروك
واتمنى لك ان يكون النجاح حليفك
في كل ايام حياتك

شكراااااااا يا أستاذ أستفانوس ربنا يخليك
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

هههههههههههههههههههههههههه
مرمر
ها يطلع منها ايه غير كده
ههههههههههههههههههههههه
ده شىء متوقع يا بنتى
قال و انا جايه ابارك و اهنى
هههههههههههههههههه
بس بجد
بجد
برافو عليكى يا بت يا مرمر
عسل و شقيه من يومك
و عموما يا ستى مبروك مقدما
ياله خليها علينا
ههههههههههههههههه​

دايما ظلمانى كده يا نيفو ماشى ربنا يسامحك :t30:

علشان تعرفى بس انى طيبة ههههههههه

جاية تباركى فين ولا حتى شفت هدية ولا اى حاجة

انتى طلعتى بخييلة كمان :p30: ههههههه

ربناااا يخليكى يا قمر
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

لاتعليق
وان شاء الله لما تنجحى
مش هخش اباركلك علشان المقلب ده

وانا لما انجح المرة الجايه مش هقولك يا كوكو :t30:

وبعدين توقيعك خاااااااااااااااايلنى مش شايفة قدامى

ثبت يابنى الحاجات اللى بتمشى دى هههههههه
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

هههههه
انا قلت برضو ان الموضوع اكيد فيه مقلب
طيب يا مرمر
مااااااااااااشى
نردهالك مرة تانية
وعموماً انا قريت الموضوع ياستى وهباركلك قبل النتيجة اهو كمان قبل اى حد تانى
glitter-candy-121386511671156.gif


ههههههههههه ليه قولتى انا وش مقالب بردوا يا مرمورة :smil16:

شكرا يا حبيبتى ربنا يخليكى ليا يارب
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: رد: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

مبروووووووووك ألف مبروك أختي ^^

واتمنى أن ينجح الأخرون

وإلى الأمام

مع تحياتي ...

:p30::p30::p30::p30::p30:

يا فرررررررررررحتى أخيرا لاقيت عضو مش بيقرأ

هييييييييييييييييي :p30::p30: هيييييييييييييي

وده كان الهدف من الموضوع بقى هههههههههههه

اووووووووووول عضو مش بيقرأ اهو المفروض على كل عضو

يكون ليا حاجة ولا ايه رأى يا كوبتك ؟ :t30:
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: رد: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

ماشي يا مرمر
معجونه بميه الشقاوه
مردودالك انشاء الله

مردودة لى يااااااااااااااريت يا ميرو

نفسى أشوف لحد فيكم مقلب قبل ما امووووووووت :t30: هههههه
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

ماشي يا مرمر ميرسي علي المقلب دا
ويارب يكون بشري خير عليكي وعلي كل الاعضاء
وبالنجاح يارب وباعلي التقديرات دايما
والهدايا بقي لما يكون الخير بجد
مش مقلب ماشي ومنتظرين النتيجه
وبالنجاح يا قمرنا الشقيه

لا ميرسى على واجب يا نفنف :t30: هههههههه

شكرا يا نيفين ربنا يخليكى
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

وانا لما انجح المرة الجايه مش هقولك يا كوكو :t30:


وبعدين توقيعك خاااااااااااااااايلنى مش شايفة قدامى


ثبت يابنى الحاجات اللى بتمشى دى هههههههه
وانا مش عايز اعرف
وبعدين مالك ومال التوقيع
هههههههههههههههههه
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

هههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههه
الف مليون مبروك
دى حتى مامتك داخله تقولك عملتيها من ورايا
كده يا مرمر تخبى علينا

عقبال النتيجه بجد

انا اقدر بردوا يا ايمى اخبى عليكو

ده انتوا حباااااايبى :Love_Letter_Open:

وعقبالك انتى كمان لما تنجحى بس بجد طبعا :p30:
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: باركووووووووووووا لى أنا نجحت !!!!!

مبروك مقدما مرمر
وانشاء اللة نجاح على طول
بس المرة الجاية يكون بجد مش هزار
ودمتى بود


:mus13:
:36_3_2:

شكرااااا يا أستاذ وليم

والله يبارك فيك مقدما
 
أعلى