وبعدين انا توقيعاتى مش جامدة اوى زى ما بتقولوا ده انا غلبان و على ادى و على فكرة مزيكانو هوه اللى روحه حلوة و التوقيع لو حلو يبقى عشان فيه صورة ابونا و حبيبنا و فادينا ربنا يسوع المسيح
يا مااااااااااان بلاش التواضع دة ...
انت فنااااان جااااااامد جدا جدا و ليك مستقبل فى عالم الجرافيكس...
و لابنا يقويك على التوقيعات اللي هاتعملها ...
طبعا رأىى معروف على توقيع حبيب قلبى ابن ابويا..
جااااااااااااااامد موووووووووووووووووت
ميرسى يا مرمر ده من زوقك يا جميل وانا تحت فى خدمتكم لو عايزين اى توقيع
وبجد توقيعك صورته ماشية مع الكلمة اللى كاتباها تحت اسمك " نفسي حزينة حتي الموت "
بس ليه كاتبه كده ؟؟