رد على: ايه رأيك بالصورة الرمزية للعضو اللي قبلك؟؟؟؟؟؟؟ مظلوم يا ولدى مظلوم قليل البخت يبات على عضم فى كرشه وصاحبه قاعد وكل الاكل فى كرشه هههههههههههههههههههههههه صورتك بجد جميله اوى ومؤثره جدا