اين وجة الرجل؟

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
الصوره التاليه بها وجه رجل حاول ان تجده


47813829.jpg

ده كان في اختبار عالنت والنتيجه :-
1- لو وجدت الوجه في اقل من 3 ثوانى فانت عقلك فوق الطبيعى انت ذكى جدا
2- لو وجدته في اقل من دقيقه انت عقلك طبيعى انت ذكى ولكن بصوره طبيعيه
3- لو وجدته بين دقيقه و ثلاث دقائق انت عقلك يفكر في بطء حاول تنميه عقلك
4- لو وجدته في اكثر من ثلاث دقائق انت عقلك لا يتصف بالذكاء ابدا
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: اين وجة الرجل؟

الصوره التاليه بها وجه رجل حاول ان تجده



47813829.jpg

ده كان في اختبار عالنت والنتيجه :-
1- لو وجدت الوجه في اقل من 3 ثوانى فانت عقلك فوق الطبيعى انت ذكى جدا
2- لو وجدته في اقل من دقيقه انت عقلك طبيعى انت ذكى ولكن بصوره طبيعيه
3- لو وجدته بين دقيقه و ثلاث دقائق انت عقلك يفكر في بطء حاول تنميه عقلك

4- لو وجدته في اكثر من ثلاث دقائق انت عقلك لا يتصف بالذكاء ابدا
دايما تحب تفاجئنى :bomb:
على العموم لقيته فى نص دقيقه :smil15:



 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
رد على: اين وجة الرجل؟

دايما تحب تفاجئنى :bomb:

على العموم لقيته فى نص دقيقه :smil15:
التقييم على مسئوليه المشارك
يعنى فى ذكاء
ههههههههههههههههههههه
شكرا على المرور
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
رد على: اين وجة الرجل؟

:t32:
ياشيخ حرااااام علييييييييييك
جننتنى
بس عموما لقيته برضه:beee:
 

يوحنا/نصر

امسك يمينى
عضو مبارك
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
2,212
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
الإقامة
egypt
رد على: اين وجة الرجل؟

المشرفة تويتى واضحة انها عبقرية ولاقيته بسرعة كبيرة !!!!!!!!!!!
ده مش كلام من عندى ده الواضح من كلامها بس ممكن تقولى هو موجود فى اى جزء فى الصورة علشان نتأكد بس؟ عموما انا لاقيته وعارف مكانه لو اتزنقتى قوليلى ومش هاقول لحد
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
رد على: اين وجة الرجل؟

:t32:
ياشيخ حرااااام علييييييييييك
جننتنى
بس عموما لقيته برضه:beee:
اوك
اوك
بعد كام ساعه
ههههههههههههههههه
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
رد على: اين وجة الرجل؟

المشرفة تويتى واضحة انها عبقرية ولاقيته بسرعة كبيرة !!!!!!!!!!!
ده مش كلام من عندى ده الواضح من كلامها بس ممكن تقولى هو موجود فى اى جزء فى الصورة علشان نتأكد بس؟ عموما انا لاقيته وعارف مكانه لو اتزنقتى قوليلى ومش هاقول لحد
ارسموا على بعض
شكلكم
ملوشين انتوا الاتنين
عايز
اعرف
فى صورة
رجل
ام
لا
واذا وجد
اكتشفتوة
امتى
عايز
اعرف
المده
الزمنيه
ههههههههههههه
حمش صح
هههههههه
 

Ramzi

†المسيح مخلصي †
عضو مبارك
إنضم
3 مايو 2007
المشاركات
2,543
مستوى التفاعل
14
النقاط
0
الإقامة
† الأردن †
رد على: اين وجة الرجل؟

وجدتها ...
بس اكيد احتجت لأكتر من 3 ثواني



انا ححط دائرة على الجواب
الي عاوز يجاوب ما يتغرجش على الصورة



















47813829.jpg
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: اين وجة الرجل؟

بس اكيد احتجت لأكتر من 3 ثواني



انا ححط دائرة على الجواب
الي عاوز يجاوب ما يتغرجش على الصورة


















47813829.jpg

يسامحك يارمزى ليه كده تحرق المفاجئه:cry2:
كنا عايزين نكتشف اكتر الذكاء الخارق بتاع الاعضاء
اللى واضح لغاية دلوقتى :hlp:
روح يارمزى قلبى وربى غضبنين عليك ياولدى:t32:
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
رد على: اين وجة الرجل؟

وجدتها ...
بس اكيد احتجت لأكتر من 3 ثواني



انا ححط دائرة على الجواب
الي عاوز يجاوب ما يتغرجش على الصورة



















47813829.jpg
الغش
حرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
كدة يارمزى
مش عايزنى اعرف مستوى زكاء حبايبنا
ههههههههههههههههههههههههههههه
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
رد على: اين وجة الرجل؟

طبب امانه شوفتتتتتتتتتته
بس الصراحه اخدت اكتر من 3 ثوانى

بس مكملتش دقيقه بامانه:smil13:
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
رد على: اين وجة الرجل؟

طبب امانه شوفتتتتتتتتتته
بس الصراحه اخدت اكتر من 3 ثوانى

بس مكملتش دقيقه بامانه:smil13:
طيب
بالامانه
شفتى صورة رمزى
ولا صورتى
بالامانة
ههههههههههههههه
 

kajo

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
21 يوليو 2007
المشاركات
4,352
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد على: اين وجة الرجل؟

انا كنت عرفته على فكره

بس وانا نازل احط الجواب لقيت رمزى جايب جواب غير الى انا لقيته

فا اتضح انى لقيت مناخيره بس

هههههههههههههههههههههههههههههههه
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
رد على: اين وجة الرجل؟

انا كنت عرفته على فكره

بس وانا نازل احط الجواب لقيت رمزى جايب جواب غير الى انا لقيته

فا اتضح انى لقيت مناخيره بس

هههههههههههههههههههههههههههههههه
ربنا يسامحك يا رمزى
كان فى واحد صاحبنا
زكاءه هيبان
زكى زكى زحيح
هههههههههههههههههه
شكرا على زكاءك
قصدى على مرورك
 

gift

New member
عضو
إنضم
26 يوليو 2007
المشاركات
1,133
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
رد على: اين وجة الرجل؟

ميرسي ليك يا ريد انا شفتو باقل من نص دقيقة
 

yoyo112yoyo

New member
عضو
إنضم
29 يونيو 2007
المشاركات
616
مستوى التفاعل
8
النقاط
0
رد على: اين وجة الرجل؟

هههههههههههههه
لاقيتة في ثواني
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
رد على: اين وجة الرجل؟

ميرسي ليك يا ريد انا شفتو باقل من نص دقيقة
ربنا يسامحك يا رمزى
هههههههههههههه
شكرا على مرورك يا gift
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
رد على: اين وجة الرجل؟

هههههههههههههه
لاقيتة في ثواني
طبعا حقكم
البركه فى رمزى
هههههههههههه
شكرا على المرور يا yoyo112yoyo
 
أعلى