2ANA 7OR قال:وسلام خاص للاخ العزيز "ماى روك" من زمان مشفناكش يا راجل الحقيقه اتبسطت لما حور قالت انك هنا فى المنتدى....ورب صدفه خير من الف ميعاد ....
وسلام لكل الاعضاء فى المنتدى .....
أنا حـــــــــــــر
انا مبسوط اكثر بشوفتكم حبييب, فعلا من زمان ما شفنا بعض, لكن شوف الرب شو قاسم لينا,,, مرحب بيك من جديد