انجليزى ده يا مرسى ؟؟‏

shamaoun

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
22 ديسمبر 2008
المشاركات
844
مستوى التفاعل
17
النقاط
18
الإقامة
الكشح
ههههههههههههههههههههههههههههه
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
تقصدى مرسى الزناتى
ولا
مرسى العياط
عموما
مرسى على الموضوع

 

ohannes

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
14 ديسمبر 2011
المشاركات
341
مستوى التفاعل
78
النقاط
0
انكليزي ... ده يا مرسي
ده انكليزي فيومي
:t17:
 

كليماندوس

محتاج صلواتكم
عضو مبارك
إنضم
28 سبتمبر 2011
المشاركات
2,705
مستوى التفاعل
552
النقاط
0
العبارات دى بتقابل اى واحد فينا وسط الكلام مع اى اجنبى او فى الحوارات مع ااحدهم بالخارج و طبعا اللى بتتقالو بيتوه من المعنى
لكن لو حد ثالث مصرى متخضرم شويه بيفهم و بيترجم كويس
لكن فى الاخير بتبقى موقف لا باس به + انه كوميدى للى مقدر الموقف

شكرا على الملحوظات و التقديم مع الترجمه - و ربنا يباركك و يعوض تعب محبتك
 
أعلى