الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
الكتاب المقدس
الكتاب المقدس
الترجمة اليسوعية
البحث في الكتاب المقدس
تفاسير الكتاب المقدس
الرد على الشبهات الوهمية
قواميس الكتاب المقدس
آيات الكتاب المقدس
آيات من الكتاب المقدس عن تعويضات الله
آيات من الكتاب المقدس عن وجود الله معنا
آيات من الكتاب المقدس عن المولود الجديد
آيات من الكتاب المقدس عن أعياد الميلاد
آيات من الكتاب المقدس عن بداية سنة جديدة
كلمات الترانيم
أسئلة ومسابقات مسيحية
أسئلة وأجوبة في الكتاب المقدس العهد الجديد
أسئلة مسيحية واجابتها للرحلات
مسابقة أعمال الرسل واجابتها
أسئلة دينية مسيحية واجابتها للكبار
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
منتدى الترحيب والتعارف
انا محمد .. مسلم .. سلام الله عليكم
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
[QUOTE="انا مش معاكم, post: 3434885, member: 118180"] [CENTER][URL="http://www.arabchurch.com/forums/member.php?u=112445"][SIZE=3][COLOR=olive][B]sha2awet 2alam[/B][/COLOR][/SIZE][/URL] [B][SIZE=3][COLOR=olive][/COLOR][/SIZE][/B] [B][SIZE=3]هرجع وأقول تانى دا كلامى وفعلا قولته بس دا كان من وقت بعيد جدا وبعدين هو حرام اقول اللى جوايا [/SIZE][/B] [B][SIZE=3]بتلقائية انا معرفش اتجمل [/SIZE][/B] [B][SIZE=3][/SIZE][/B] [B][SIZE=3]وبعدين انا نبهت وقولت فى اكتر من مداخلة مع الزملاء دا مش موضوع نقاش [/SIZE][/B] [B][SIZE=3][/SIZE][/B] [B][SIZE=3]دا موضوع ترحيب مش أكتر وبعدين انا مقولتش انى كل يوم ببقابل حد مسيحى [/SIZE][/B] [B][SIZE=3]انا قولت لما كنت بشوف حد مسيحى تلاقيه مصاحب واحد مسيحى ماشى معاه سواء بنت او ولد [/SIZE][/B] [B][SIZE=3][/SIZE][/B] [B][SIZE=3]وكنت بقول انا ليه ماليش صاحب مسيحى وبدون التدخل فى اى مواضيع فى الدين او العرق او السياسة [/SIZE][/B] [B][SIZE=3][/SIZE][/B] [B][SIZE=3]ومش عارف عشان كل الموجود هنا مسيحى بتحاولوا تدخلونى فى مواضيع انا ماليش فيها [/SIZE][/B] [B][SIZE=3][/SIZE][/B] [B][SIZE=3]مطلوب منى اعمل ايه عشان شوية بقر بتضرب صور البابا بالجذم [/SIZE][/B] [B][SIZE=3][/SIZE][/B] [B][SIZE=3]ولو مطلوب منى حضرتك انتى تعملى ايه ؟؟؟ [/SIZE][/B] [B][SIZE=3][/SIZE][/B] [B][SIZE=3]انا لما دخلت المنتدى شوفت فى اكتر من موضوع [/SIZE][/B] [B][SIZE=3][/SIZE][/B] [B][SIZE=3]النبى الكذاب محمد ... ولم اعترض فانا باحث وأؤمن بأن كل شخص له الحق فى كيف يعيش ومن يعبد ومن يتزوج ومن يصاحب وله كافة الحريات [/SIZE][/B] [B][SIZE=3][/SIZE][/B] [B][SIZE=3]قفل لى اكتر من موضوع واخذت مخالفات وهذا لانكم تفهموننى بالخطأ[/SIZE][/B] [B][SIZE=3][/SIZE][/B] [B][SIZE=3]لذلك طلبت عدم النقاش فى تلك الموضوع واعتقد انه من حقى [/SIZE][/B] [B][SIZE=3][/SIZE][/B] [B][SIZE=3]سيدتى الفاضلة [/SIZE][/B] [B][SIZE=3][/SIZE][/B] [B][SIZE=3]كفى النقاش فانا اريد ان اكون واحد منكم واتمنى ان نكون دائما أصدقاء محبين [/SIZE][/B] [B][SIZE=3][/SIZE][/B] [B][SIZE=3]أرجو ان تتفهمى ما انا عليه الأن [/SIZE][/B] [B][SIZE=3][/SIZE][/B] [B][SIZE=3]وشكراً على ترحيبك بيا [/SIZE][/B][/CENTER] [/QUOTE]
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
المنتديات العامة
المنتدى العام
منتدى الترحيب والتعارف
انا محمد .. مسلم .. سلام الله عليكم
أعلى