الي كل فتاة قبطية: إحذري صديقتك المسلمة

snow_white7

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
2 فبراير 2007
المشاركات
937
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: الي كل فتاة قبطية: إحذري صديقتك المسلمة

ايه يا ماى روك كل ماتشوفنى فى موضوع تدخل عشان تحذفلى المشاركات بتاعتى.

لييييييييييييييييييييييييييه ؟؟؟؟؟؟؟
 

My Rock

خدام الكل
مدير المنتدى
إنضم
16 مارس 2005
المشاركات
27,358
مستوى التفاعل
3,260
النقاط
113
الإقامة
منقوش على كفيه
رد على: الي كل فتاة قبطية: إحذري صديقتك المسلمة

حذفت تانى المشاركات يا ماى روك انا عايزه اعرف ليه الاضطهاد ده ؟؟؟


لانها خارجة عن صلب الموضوع
الموضوع بيتكلم بتحذير القبطيات من المسلمات, و انتم قلبتوه لموضوع اسلامي
يعني بعيد عنكم قسم حوار الاديان حتى تطرحون الموضوع فيه؟
غريبة فعلا!

و يا ريت تتركي الموضوع من تعلقياتك, لماذا و ليه

اتعلموا شوي النظام يا بشر..
 

I love Allah

New member
عضو
إنضم
5 يناير 2007
المشاركات
153
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: الي كل فتاة قبطية: إحذري صديقتك المسلمة

لانها خارجة عن صلب الموضوع
الموضوع بيتكلم بتحذير القبطيات من المسلمات, و انتم قلبتوه لموضوع اسلامي
يعني بعيد عنكم قسم حوار الاديان حتى تطرحون الموضوع فيه؟
غريبة فعلا!

و يا ريت تتركي الموضوع من تعلقياتك, لماذا و ليه

اتعلموا شوي النظام يا بشر..

الأخ الفاضل ماي روك

أولا: أنا اتحذفلي مشاركات في صلب الموضوع
ثانيا: مش احنا اللي قلبناه إسلاميات ولكن صاحب الموضوع نفسه

الغلط أصلا مش مننا ,,, وردودي كانت كدة إن إزاي صاحب الموضوع يحوله لإسلاميات وميتحذفش منه حاجة ,,, إلا طبعا لما ردينا

طيب نعمل إيه احنا ,,, ياريت بس علشان أكيد لما نعرف ليه بتحذفوا مش هنكرر اللي بتحذفوا علشانه تقولولنا السبب مكان الحذف

شكرا لك
هدانا الله وإياكم لما يحب ويرضى
 

My Rock

خدام الكل
مدير المنتدى
إنضم
16 مارس 2005
المشاركات
27,358
مستوى التفاعل
3,260
النقاط
113
الإقامة
منقوش على كفيه
رد على: الي كل فتاة قبطية: إحذري صديقتك المسلمة




مش احنا اللي قلبناه إسلاميات ولكن صاحب الموضوع نفسه

انا دخلت على الموضوع صفحة صفحة و حذفت اكثر من اربعين مشاركة من كلا الطرفين و انتي نفسك اعترفتي بذلك
فالقانون لا ينكبق عليكم فقط بل على الكل
فاذا كان الرد يحتوي على رد في الاسلاميات, يكفيكي ان ترسليلي رسالة على الخاص لاتكفل بالامر


طيب نعمل إيه احنا ,,, ياريت بس علشان أكيد لما نعرف ليه بتحذفوا مش هنكرر اللي بتحذفوا علشانه تقولولنا السبب مكان الحذف


يا اختي في شئ اسمه احترام النفس و الاخر, فلما يحذف لك مشرف مشاركة, هل يحذفها لانه فارغ و يريد يتسلى بحذف ردودك؟ ام لان ردودكم خارجة عن الموضوع و القانون
يعني حذف واخد كافي ان يجعلك تشعري بأنك تخطيتي الحد المسموح له
فأنت لكي مشاركات عديدة في المنتدى في اقسام و مواضيع اخرى, فهل مسحنا منك كل مشاركاتك في المواضيع الاخرة؟ تكلمي بصدق ارجوكي

اضافة, الى ان وقتي احيانا لا يسمح لي بتعليل كل ما اعمله اداريا, خصوصا ان العضو ليس من حقه الاستفسار عن سبب الحذف و التعديل
فاذا حذفت منك رد, رسالة خاصة افضل من هذه اللخطبة و عدم النظام

و الان الا ترين كم ابتعدنا عن الموضوع؟؟؟

لماذا هذا التشتيت؟ الا يكفي؟

سلام و نعمة
 

sharp arrow

New member
إنضم
23 فبراير 2007
المشاركات
36
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: الي كل فتاة قبطية: إحذري صديقتك المسلمة

تكررت رسالتكم التي تفيد ورود مشاركات جديده في الموضوع الذي انا مشترك فيه . وذلك لعدة مرات متتاليه ، لكن عند مراجعة الموضوع ولأكثر من مرة ...لم أجد لا مشاركتي ... ولا المشاركة التي عليها وضعت مشاركتي الاصليه . لذلك تجدني لست معنيا بالاشتراك في موضوع رأيتم حذف مشاركتي فيه ، فالمرجو التوقف عن اخطاري بأية مشاركات جديده في الموضوع . خالص الموده وكل المحبة لجميعكم .
 
أعلى