الي حبيبتي منتديات الكنيسة

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
كلام جميل ومعبر جدااااااااا
الرب يباركك يا راجعة ليسوع

نمي موهبة الشعر لديك لخدمة الرب يسوع
لكي يزيد من مواهبك

مرسي خالص يا اخت امة
عندك حق لازم يبقي استخدامة لخدمة ربنا مش لحاجة تانية
نورتي الموضوع
ربنا يبارك في خدمتك​
 

مورا مارون

يسوع فرحي
عضو مبارك
إنضم
6 يونيو 2008
المشاركات
6,748
مستوى التفاعل
105
النقاط
63
الإقامة
بيروت
ربنا يبارك افكارك وكلماتك وايمانك
تشكري على مشاعرك وسكناتك وهمساتك
تستحقي كل الاستحقاق
احترم وتقدير واكيد التقيم
 
التعديل الأخير:

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
ماي روك يعلن ايمانة لحبيبة ومخلصة يسوع
بعد فحص وتفكير صحيح وصل للايمان الصحيح
ملا قلبة الايمان واصبح يخبر ويصيح انا ابن المسيح
ويقول مع بولس الرسول صاحب اللسان الفصيح
حاشا لي ان افتخر الا بصليب يسوع المسيح
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
فعلا هذا الموضوع يستحق التثبيت
الرب يبارك موهبتك عزيزتي راجعة ليسوع

مرسي خالص يا اخ صوت الرب
دي شهادة اعتز بيها من حضرتك
ربنا يعوضك ويبارك في خدمتك​
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
حقيقي كليماتي فقيرة على الرد
وعقلي يعجز للشكر
بجد لست اعرف ماذا اكتب
ولا اعلم بماذا ارد
كلامك يفوق ويعلو كل رد
وغرامك فى منتدانا يعلو فى قمم الحــــــــــــــــــب
فعلا يستحق التثبيت لانة جمع جمال منتدانا بجمال كليماتك
اللي لم تؤخذ من الخارج ولاكن من داخل اركان جمالة




تقبلى احترامى وتقديري
لي كليمات تعلو اي تقدير:16_4_16:
Go love

مرسي خالص يا جو
انا مستاهلش الكلام الجميل دة كلة
ربنا يعوضك​
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
ربنا يبارك افكارك وكلماتك وايمانك
تشكري على مشاعرك وسكناتك وهمساتك
تستحقي كل الاستحقاق
احترم وتقدير واكيد التقيم

مرسي خالص يا مورا يا جميلة واكيد انتي من اللي بيموتووو في منتدي الكنيسة
علشان شعرتي قوووي كدة بكلماتي
الف شكر يا حبيبتي
دا كلام كبيير قوي انا مستاهلوش​
 

ibraahem

New member
إنضم
19 نوفمبر 2008
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
لا اجيد استخدام النت وانا من اب وام مسلمين انهيت دراستي الثانوية لم اجد ما ابحث عنه فكلمني صديق بالنت عن المسيحية ما اثلج صدري واريد ان تعلم فاحضر لي رابط الموقع
ارجو المساعدة
لم اعرف كيف ارسل للمشرفين :smi411:
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
اهلا بيك يا اخ ابراهيم
المنتدي فية كل الاقسام اللي تخليك تعرف كل حاجة عاوز تعرفها عن المسيحية وكمان تقدر تسال عن اي حاجة في الاسئلة والاجوبة ومش محتاج تراسل المشرفين
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
يا اصحابي
اللي يحب يدخل يقول اي بيت زجل او شعر عن منتديات الكنيسة في الموضوع دة انا افرح
ويبقي زي موضوع الاستاذ استيفانوس كدة
ربنا يعوضكم​
 

+SwEetY KoKeY+

خلينى ارنم !
مشرف سابق
إنضم
1 سبتمبر 2008
المشاركات
28,050
مستوى التفاعل
395
النقاط
0
جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامده بجد
ثانكس راجعه ليسوع
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
ما فيش اجمل من الى كتباة دة

بجد اروع ما يكون

اسلوب رائع وكلمات اجمل واجمل

تسلم ايديكى

مرسي خالص يا احلي ديانة
الرائع والجميل هو مرورك في موضوعي
ربنا يعوضك​
 

fns

جروب ربنا موجود
عضو مبارك
إنضم
14 نوفمبر 2007
المشاركات
2,160
مستوى التفاعل
24
النقاط
0
طيب دى حاجة قديمة كنت كاتبها لمنتدى الكنيسة

شُكراً للحُبَ

أوَ
{ .. شُكراً لمَا بَدر مِنك
أكَانا سلبيَ أوَ إيجْابيَ أتِجَاهُي.. }


شُكرَاً علىَ

تِلكَ الصَدفه الجَميله التيَ جمَعتِني بكَ



شُكراً علىَ

توَاجَدكُ المُثمَر فيْ حياتيَ




شُكراً علىَ

تِلكَ الأحَضانْ الدَافئْه التيَ أسَتقبلتِنيَ بكُل رحَابه




شُكراً علىَ

تِلكَ الجُرعَاتْ مَنْ العَشِقْ التيَ مكنتَها إلى قلبيَ





شُكراً علىَ

ذلكَ الحُبَ الذيَ منحَتني اياه




شُكراً علىَ

كُل فعِل قُمتَ بَه لـِـ أجليَ




شُكراً لأنكَ

فِيَ حَياتِي الحُبْ و لِـ رُوحِيَ سرْ سعَادتٌهْا


أهديها الى منتدانا الغالي


منتدى الكنيسة عالم من الروائع
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
طيب دى حاجة قديمة كنت كاتبها لمنتدى الكنيسة

شُكراً للحُبَ

أوَ
{ .. شُكراً لمَا بَدر مِنك
أكَانا سلبيَ أوَ إيجْابيَ أتِجَاهُي.. }


شُكرَاً علىَ

تِلكَ الصَدفه الجَميله التيَ جمَعتِني بكَ



شُكراً علىَ

توَاجَدكُ المُثمَر فيْ حياتيَ




شُكراً علىَ

تِلكَ الأحَضانْ الدَافئْه التيَ أسَتقبلتِنيَ بكُل رحَابه




شُكراً علىَ

تِلكَ الجُرعَاتْ مَنْ العَشِقْ التيَ مكنتَها إلى قلبيَ





شُكراً علىَ

ذلكَ الحُبَ الذيَ منحَتني اياه




شُكراً علىَ

كُل فعِل قُمتَ بَه لـِـ أجليَ




شُكراً لأنكَ

فِيَ حَياتِي الحُبْ و لِـ رُوحِيَ سرْ سعَادتٌهْا


أهديها الى منتدانا الغالي


منتدى الكنيسة عالم من الروائع
جميل يا كيرو
ربنا يعوضك​
 

sosana

مد ايدك يارب
عضو مبارك
إنضم
13 يونيو 2007
المشاركات
3,862
مستوى التفاعل
41
النقاط
0
الإقامة
منقوشة في كف ربي
بحبك بحبك يا منتديات الكنيسة ولو في حبك اصبح حبيسة
ربنا يخليكييا منتديات الكنيسة وتفضلي دايما ف قلوبنا نفيسة

كلمات بجد رووووووووعة
تسلم ايدك يا راجعا ليسوع
ربنا يبارك حياتك
 

الفيلسوف

New member
إنضم
15 ديسمبر 2008
المشاركات
24
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
كلمات تنطح منها رائحة الحب .
اد اية كلماتك معبرة جدا .
تسلم ايدك وننتظر المزيد .
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
كلمات تنطح منها رائحة الحب .
اد اية كلماتك معبرة جدا .
تسلم ايدك وننتظر المزيد .

تنطح !!!!!!!!!!!!!

تنطح !!!!!!!!!!

علي العموم مرسي خالص علي مشاركتك الحلوة دي يا فليسوف

ربنا يعوضك​
 
أعلى