- إنضم
- 3 يونيو 2006
- المشاركات
- 65
- مستوى التفاعل
- 4
- النقاط
- 0
انا جربت وفشلت
مفيش فايده من النحاح فى الموضوع ده
كلمات دايما يخاطبنى بها لسانى ولسان الغير
الخطيه غلبانى غلبانى ومفيش ليا منها مهرب ..
اطلق يارب شعب ليعيد فى البريه
فين الروح القدس اللى جواك اللى يديك النصره ورفعه الراس
مالك فيه ايه جرالك ؟؟
وان بقيت فى العنقود حبه فما تزال فيه بركه
رائحه المسيح اللى فيك لازم تعود انفك عليها
وانا فى عز الخطيه بقول يامن مت لاجلى اقمنى
وانا فى عز الموت بقول يا من مت لاجلى انقذنى
اوعاك واليأس اوعى تسيب نفسك مهما كانت ظروفك قوم اقف دلوقتى وقول له انا مستنيك يا رب
ثقتى فى نفسى صفر لكن فيك يايسوع ملهاش حدود
جربت كتير وفشلت عشان بتجرب.. خلى المسيح هو اللى يجرب ويقوم بالعمل
اسكت ساكت اطلب بصمت وانتظر هو يعمل فيك قول له انا مليش دور
قله انا مليش دور جربت وفشلت اطلقه جواك خليه يشتغل خليه يقيمك ويقمنى
انا كمان حيلى اتهد وجربت ومفيش فايده دايما بفشل لكن روح الفشل مش هتسكن فيا لان الهى ادانى روح النجاح غير عنوانك واكتب "انسان عايش بيسوع" وشوف اللى هيحصل
اطلق يارب شعبك ليعيد فى البريه خر 5:1
قوم الان اترك العمل ليه كله وارمى الحمل عليه قله فين ايام الخير مين يعوضنى عن سنين القحط اللى اكل فيها الجراد كل الاخضر واليابس ؟ انا تعبت مليش دور كل اوراقى خلصت وكل حيلى خلصت وجربت كل الطرق ومفيش فايده .. اصل طرقى قصيره ونهايتها بتبدأ قبل بدايتها !! اما طرقك فابعد عن الفحص والاستقصاء ..
خلاص انا بعلن ليكى استسلامى الكامل الى بكل وعى وبكل اراده بسلملك حياتى تعمل فيها وتقودها وتكون انت ابوها ومليكها امين ....
ربى لست اعلم ما تحمله لى الايام ولكن سيدى الحبيب يكفينى شيئا واحد ثقتى انك معى تعتنى بي وتحارب عنى