- إنضم
- 6 ديسمبر 2007
- المشاركات
- 9,035
- مستوى التفاعل
- 75
- النقاط
- 0
رد: الى كل البنـــــــــــــات ..
شكرا جومانا
على نصايحك لبنات طنطوا حوا
بس مين ينفذ الطبع غلاب
هههههههههههههههههههههههههه
ولى عتاب صغنون فين اهم حاجة الموز عشان اللى فى القفص
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
ودمتى بود
على نصايحك لبنات طنطوا حوا
بس مين ينفذ الطبع غلاب
هههههههههههههههههههههههههه
ولى عتاب صغنون فين اهم حاجة الموز عشان اللى فى القفص
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
ودمتى بود