- إنضم
- 17 نوفمبر 2007
- المشاركات
- 14,728
- مستوى التفاعل
- 310
- النقاط
- 0
انا بعترض ع تشبيه المراة بالتفاح :act31:
عجبني الجزء ده جداااااااااااااا
صححححححححح
مشكورة ع الموضوع
يسوع يباركك
شكرا على مرورك
الرب يرعاكي
الرب يرعاكي
انا بعترض ع تشبيه المراة بالتفاح :act31:
عجبني الجزء ده جداااااااااااااا
صححححححححح
مشكورة ع الموضوع
يسوع يباركك
موضوع فى غاية الروعة يا رنا ميرسى يا جميل جدا
ربنا معاكى دايما
موضوع جاااامد
حلو قوى يا رانا
الرب يبارك حياتك