الموضوع الذي لم يرد عليه احد

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: رد: الموضوع الذي لم يرد عليه احد

انا كتبت لعبه في قسم الالعاب ومحدش اشترك في العبة و17 واحد شاهدها

ياريت تبقى تحطى الرابط بتاعها ياتينا
وكلنا بنشجعك:Love_Letter_Open:
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: الموضوع الذي لم يرد عليه احد

سلام الرب يسوع
تعيش ايدك الواحد فعلا حصل معايا كتير اوي الموضوع ده
وفضلت اني ارد وبعد شويه كمان فضلت مردش وشويه كمان فضلت اخرج من المنتدي خالص
ده لازم الواحد ياخد شهره في المنتدي علشان يردو علي الموضوعات بتاعته د
ده حتي عيد ميلادي محدش افتكره فقولت انا مش علي بال المنتدي والمنتدي كمان مش علي بالي
بصراحه الموضوع جميل واقول حاجه كمان
ده سعات مش بلاقي الموضوع بتاعي
تعيش ايدك
الموضوع جميل اوي

ليه بس ياحبيبتى بتقولى كدة ؟؟؟؟
صدقينى دة بيحصل معانا كلنا
أنا اديلى سنة فى المنتدى أهو
وفى مواضيع كتير ماحدش بيعبرها مع أنى اتعرفت على ناس كتير من المنتدى
بس صدقينى انا عندى عضو واحد بس يرد عليكى رد يحسسك انه قرا الموضوع أحسن بكتير من ردود كلها شكرا ومجاملات
يعنى حتى لو ناس بتعرف بعض وبتجامل بعض صدقينى الرد لما بيبقى مجاملة بيبقى مالوش طعم
أحلى حاجة لما الرد يبقى جاى من حد قرا الموضوع ورد عليه عشان عجبه أو عشان عايز يحييكى على مجهودك لكن مش عشان عايز يجاملك
وبالنسبة لموضوع عيد ميلادك دة أهو احنا موجودين والسنة الجاية هفكرك وهقولك كل سنة وانتى طيبة عشان مش يرضينى زعلك
 

fns

جروب ربنا موجود
عضو مبارك
إنضم
14 نوفمبر 2007
المشاركات
2,160
مستوى التفاعل
24
النقاط
0
رد على: الموضوع الذي لم يرد عليه احد

فكرة الموضوع حلوة قوى
فى فعلا مواضيع بالمنتدى كتير مفيدة وعدد المشاركات قليلة
بالنسبة لراى نيفين انا اختلف معاكى
لاوم نفرق بين كلمة شكر وتشجيع وبين انى كاتب موضوع علشان
اشتهر فى المنتدى واتعرف على ده وده
صاحب اى موضوع اقل حاجة يستحقها على موضوعه اللى تعب علشان يكتبه
ويفيدنا بيه كلمة شكر او كلمة تشجيع علشان يستمر فى عمله
واديكى مثال بسيط
الراهب طول حياته بيبقى عايش لربنا ومش عاوز حاجة من الدنيا
هل لو الله نسيه ومش شجعه فى حياته ولا وقف معاه فى الصعوبات اللى بيواجها هل اتستمر حياته معاه اعتقد ان الامور اتتغير
مثال تانى
شخص فى شغله وبيتعب جامد ومدى للشغل حقه
لو ملقاش كلمة شكر من صاحب العمل او كلمة تشجعه
هل ايدى لعمله حقه زى الاول اعتقد لا
انا مش بنتقض كلامك ولا حاجة
بس ده رايى انا وحدى وخاص بيا واتمنى انك تتقبليه بصدر رحب
اخوكم كيرو
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
رد: رد على: الموضوع الذي لم يرد عليه احد

فكرة الموضوع حلوة قوى
فى فعلا مواضيع بالمنتدى كتير مفيدة وعدد المشاركات قليلة
بالنسبة لراى نيفين انا اختلف معاكى
لاوم نفرق بين كلمة شكر وتشجيع وبين انى كاتب موضوع علشان
اشتهر فى المنتدى واتعرف على ده وده
صاحب اى موضوع اقل حاجة يستحقها على موضوعه اللى تعب علشان يكتبه
ويفيدنا بيه كلمة شكر او كلمة تشجيع علشان يستمر فى عمله
واديكى مثال بسيط
الراهب طول حياته بيبقى عايش لربنا ومش عاوز حاجة من الدنيا
هل لو الله نسيه ومش شجعه فى حياته ولا وقف معاه فى الصعوبات اللى بيواجها هل اتستمر حياته معاه اعتقد ان الامور اتتغير
مثال تانى
شخص فى شغله وبيتعب جامد ومدى للشغل حقه
لو ملقاش كلمة شكر من صاحب العمل او كلمة تشجعه
هل ايدى لعمله حقه زى الاول اعتقد لا
انا مش بنتقض كلامك ولا حاجة
بس ده رايى انا وحدى وخاص بيا واتمنى انك تتقبليه بصدر رحب
اخوكم كيرو

طبعا كيرو رايك صح وكلامك رائع كالعاده
بس انت فهمت ردي غلط شويه نونو
انا هاوضح ردي
كتير منا مش بيلاقي رد علي مواضيعه
بيضايق جدا ان مفيش اي حد رد عليه طب ليه
انا كاتبه الموضوع علشان الناس تستفيد مش ترد
بفرح لما القي عدد اللي شاهدوا الموضوع كبير
لان اكيد ولو واحد فيهم استفاد ومن غير ما يرد
لكن بقي اللي بيحصل اللي في ناسي بتزعل وتمشي وتسيب المنتدي
ولما تسالهم عن السبب يقولوا ان مفيش حد بيرد علينا
او واحد يقولك انا ماليش اصحاب
هنا بيتك كنيستك
يعني انت داخل علشان ربنا مش علشان اي حاجه تانيه
دا معني ردي ويارب يكون واضح المره دي
وميرسي يا كيرو لاهتمامك بالرد
 

fns

جروب ربنا موجود
عضو مبارك
إنضم
14 نوفمبر 2007
المشاركات
2,160
مستوى التفاعل
24
النقاط
0
رد على: رد: رد على: الموضوع الذي لم يرد عليه احد


طبعا كيرو رايك صح وكلامك رائع كالعاده
بس انت فهمت ردي غلط شويه نونو
انا هاوضح ردي
كتير منا مش بيلاقي رد علي مواضيعه
بيضايق جدا ان مفيش اي حد رد عليه طب ليه
انا كاتبه الموضوع علشان الناس تستفيد مش ترد
بفرح لما القي عدد اللي شاهدوا الموضوع كبير
لان اكيد ولو واحد فيهم استفاد ومن غير ما يرد
لكن بقي اللي بيحصل اللي في ناسي بتزعل وتمشي وتسيب المنتدي
ولما تسالهم عن السبب يقولوا ان مفيش حد بيرد علينا
او واحد يقولك انا ماليش اصحاب
هنا بيتك كنيستك
يعني انت داخل علشان ربنا مش علشان اي حاجه تانيه
دا معني ردي ويارب يكون واضح المره دي
وميرسي يا كيرو لاهتمامك بالرد

اولا انا اشكرك اخت نيفين على توضيح رايك
بالنسبة الاشخاص اللى بتسيب المنتدى علشان ملهاش اصحاب فيها
ده مش مبرر علشان تسيبه
لكن اختلف معاكى فى نقطة صغيرة وهى
ان مفيش حد بيرد على موضوع اى عضو فى المنتدى
الكل هنا داخل المنتدى علشان يستفاد منه
ولو يقدر يفيد المنتدى مش ايدخر جهده لكى يفيده
انا قبل كده كنت كاتب موضوع وفى اعضاء رديت عليا
وكان من ضمن ردود هولاء الاعضاء كان فى عضو رد عليا
انا استفد من رده فعلا وحسيت ان ربنا باعتلى رساله على لسانة هذا العضو
يعنى من رد عضو فى موضوع انا استفد منه ما بالك بقى لو عضو كاتب موضوع
رائع جدا وكتير استفادوا منه اليس من حقه علينا انه يستاهل كلمة شكر
او كلمة تشجعه على استمرار خدمته
فعلا المنتدى ده بيتنا الثانى واحنا داخلين علشان ربنا
مش علشان حاجة تانى
برضه خدمتنا فى الكنيسة بتبقى علشان ربنا مش علشان انسان
لكن بنلاقى روساء الخدمة والاباء الكهنة بيشجعونا وبيشكرونا على خدمتنا
طيب هما بيعملوا ليه كده معانا
اسالى نفسك هذا السوال واكيد من اجابته اتقدرى تفهمى انا عاوز اوصل ايه
لجميع الاعضاء الموجودين فى المنتدى
اخوكم كيرو
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
رد على: الموضوع الذي لم يرد عليه احد

الموضوع فكرته حلوة ايون
لكن ليا بس تعليق صغير
بلاش نسمى المواضيع الى محدش رد عليها فاشلة
لان حتى لو محدش رد عليها فيها زيارات يعنى ناس استفادت منها
ولو مافيش زيارات كمان كفاية انك خدمت ربنا فى انك جبت موضوع مفيد وقريته واستفادت
فى نقطة كمان ان فى زائرين للموقع فطبيعى تلاقى الزيارات اكبر ودول ملهمش صلاحية للرد
ماشى الواحد بيحتاج ردود عشن التشجيع لكن منخليش ده هدفنا الرئيسى
بس فعلا موضوع فكرته غريبة
وعجبتنى فكرة وضع المواضيع التى بدون ردود دى:)
 

dodi lover

New member
عضو
إنضم
23 يوليو 2008
المشاركات
916
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
egypt
عندك حق واللـــــــــــه بس دة اعتقد ان دة مش بيحصل فى المنتدى دة


ما حدش بيعمل كدااا فى المنتدى دة كل الناس بترد جميل والناس كلها بترد


بس اللى ما بيردش دة مش معناة ان الموضوع وحش

ممكن يكون معناة ان اللى دخل مش عارف يرد ومش لاقى كلام يرد


ولا ايــــــــــــة


coollogo_com_616824235.gif
 

yerigagarin

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 يوليو 2008
المشاركات
1,147
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Universe
انا كتبت لعبه في قسم الالعاب ومحدش اشترك في العبة و17 واحد شاهدها

هاتي لينك اللعبه

حطيه في رد هنا

وانشاء الله الناس حتشوفها

شكرا للمرور والمساهمه
 

yerigagarin

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 يوليو 2008
المشاركات
1,147
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Universe
رد: رد على: الموضوع الذي لم يرد عليه احد

سلام الرب يسوع
تعيش ايدك الواحد فعلا حصل معايا كتير اوي الموضوع ده
وفضلت اني ارد وبعد شويه كمان فضلت مردش وشويه كمان فضلت اخرج من المنتدي خالص
ده لازم الواحد ياخد شهره في المنتدي علشان يردو علي الموضوعات بتاعته د
ده حتي عيد ميلادي محدش افتكره فقولت انا مش علي بال المنتدي والمنتدي كمان مش علي بالي
بصراحه الموضوع جميل واقول حاجه كمان
ده سعات مش بلاقي الموضوع بتاعي
تعيش ايدك
الموضوع جميل اوي

ميل ميرسي يا فونتانا

علي المرور والمشاركه الجميله

لو عندك اي موضوع محدش رد عليه

حطي اللينك بتاعه في رد هنا

واديله فرصه تانيه

ربنا بيارك فيكي
 

yerigagarin

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 يوليو 2008
المشاركات
1,147
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Universe
لالالالالالالالالالالالالا
انا مش معاك خالص في الموضوع دا سامحني
انا بكتب موضوع ومش مستني اي حد يدخل يرد
انا هدفي الوحيد اني افيد باقي الاعضاء من الموضوع زي ما انا استفد منه
مش بكتب علشان اخد شهره في المنتدي واتعرف علي دا ودا واشكر دا ودا يشكرني
كتيرررررررررررررررررررر منا ليه مواضيع مفيش حد بيرد عليها
بس كفايه ان نسبه كبيره من الاعضاء داخلوا شافوه واستفادوا منه
دي عندي بالدنيا بجد
وسوري لو ردي ضايق حد
وميرسي علي تعبك
ولتمني انك ماتزعلش من ردي

نورتي الموضوع يا نيفين

طبعا انتي مغلطتيش علشان اسامحك
انتي قلتي رايك وده حقك
وكمان مش زعلان من ردك
علي العكس
انا سعيد جدا
لانك اتحتي لي الفرصه اني اعرض
وجهة نظري باسلوب اخر
طبعا انا كمان مش معاكي خالص في رايك
وده مش عيب ولا حرام
ولا حيقلل من شانك او يرفع من شاني

المهم

طبعا صوابعك مش زي بعض
يجوز انتي مش بتهتمي بالردود علي موضوعاتك وده حقك
لكن غيرك بيهتم وده كمان حقه
يجوز قلة عقل منه لكن احنا مين علشان
نحاسب بعض او نقيم بعض في مطالبنا النفسيه .
حاجه حتسعد انسان ومش حتكلفنا نبخل بيها ليه ؟؟؟
هناك اعضاء بتكتب مواضيع علشان الناس ترد عليها .
يعني فضل يكتب ويتعب نفسه وفي الاخر محدش عبره
النتيجه حتكون ايه ؟
مش حيكتب تاني
طبعا اللي زي ده لازم نشجعه لانه بعد فتره حيحصله درجة اشباع وفي نفس الوقت يكون ادمن الكتابه ومفيش حاجه حتوقفه

الاهم في وجهة نظري :

الردود تعتبر المعيار الحقيقي لتقييم الموضوع
وليس عدد المشاهدات
لانه ممكن عنوان موضوع يشدني ادخل اقراء فيه سطرين واخرج وتكون اتحسبت مشاهده

طبعا هذه وجهة نظري الشخصيه
ولا افرضها علي احد

يعني من الاخر
عاجبك اهلا وسهلا
مش عاجبك
احسن :t30:
اوعي تكوني زعلتي ؟؟؟
في انتظار ردك

شكرا للمرور الكريم
والمشاركه القيمه
 

yerigagarin

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 يوليو 2008
المشاركات
1,147
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Universe
رد: رد على: الموضوع الذي لم يرد عليه احد

فكرة الموضوع حلوة قوى
فى فعلا مواضيع بالمنتدى كتير مفيدة وعدد المشاركات قليلة
بالنسبة لراى نيفين انا اختلف معاكى
لاوم نفرق بين كلمة شكر وتشجيع وبين انى كاتب موضوع علشان
اشتهر فى المنتدى واتعرف على ده وده
صاحب اى موضوع اقل حاجة يستحقها على موضوعه اللى تعب علشان يكتبه
ويفيدنا بيه كلمة شكر او كلمة تشجيع علشان يستمر فى عمله
واديكى مثال بسيط
الراهب طول حياته بيبقى عايش لربنا ومش عاوز حاجة من الدنيا
هل لو الله نسيه ومش شجعه فى حياته ولا وقف معاه فى الصعوبات اللى بيواجها هل اتستمر حياته معاه اعتقد ان الامور اتتغير
مثال تانى
شخص فى شغله وبيتعب جامد ومدى للشغل حقه
لو ملقاش كلمة شكر من صاحب العمل او كلمة تشجعه
هل ايدى لعمله حقه زى الاول اعتقد لا
انا مش بنتقض كلامك ولا حاجة
بس ده رايى انا وحدى وخاص بيا واتمنى انك تتقبليه بصدر رحب
اخوكم كيرو
شكرا يا غالي للمرور والمشاركه الفعاله


 

yerigagarin

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 يوليو 2008
المشاركات
1,147
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Universe
رد: رد على: الموضوع الذي لم يرد عليه احد

الموضوع فكرته حلوة ايون
لكن ليا بس تعليق صغير
بلاش نسمى المواضيع الى محدش رد عليها فاشلة
لان حتى لو محدش رد عليها فيها زيارات يعنى ناس استفادت منها
ولو مافيش زيارات كمان كفاية انك خدمت ربنا فى انك جبت موضوع مفيد وقريته واستفادت
فى نقطة كمان ان فى زائرين للموقع فطبيعى تلاقى الزيارات اكبر ودول ملهمش صلاحية للرد
ماشى الواحد بيحتاج ردود عشن التشجيع لكن منخليش ده هدفنا الرئيسى
بس فعلا موضوع فكرته غريبة
وعجبتنى فكرة وضع المواضيع التى بدون ردود دى:)
اختي الكريمه جيلان
صاحب الموضوع اللي محدش رد عليه
حيحس انه موضوع فاشل
احنا بشر ولنا مطالب نفسيه
والتقدير يعتبر من اهم هذه المطالب
واحد بيعتبر ان الردود تقدير ليه
وحاجه حتسعده
ليه نبخل عليه بالرد

شكرا للمرور الكريم
والمشاركه الجميله
 

yerigagarin

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 يوليو 2008
المشاركات
1,147
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Universe
عندك حق واللـــــــــــه بس دة اعتقد ان دة مش بيحصل فى المنتدى دة


ما حدش بيعمل كدااا فى المنتدى دة كل الناس بترد جميل والناس كلها بترد


بس اللى ما بيردش دة مش معناة ان الموضوع وحش

ممكن يكون معناة ان اللى دخل مش عارف يرد ومش لاقى كلام يرد


ولا ايــــــــــــة


coollogo_com_616824235.gif

اخي الغزيز ديدو
اللي مش لاقي حاجه يكتبها
يكتب شكرا
ولا ايه ؟؟؟؟

شكرا لمرورك الكريم
ومساهمتك الغاليه
 

yerigagarin

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 يوليو 2008
المشاركات
1,147
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Universe
شكرا يا نونو لتعبك معايا

مش عارف اعمل معاكي ايه بس

:999:

ربنا يحفظك
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
نورتي الموضوع يا نيفين


طبعا انتي مغلطتيش علشان اسامحك
انتي قلتي رايك وده حقك
وكمان مش زعلان من ردك
علي العكس
انا سعيد جدا
لانك اتحتي لي الفرصه اني اعرض
وجهة نظري باسلوب اخر
طبعا انا كمان مش معاكي خالص في رايك
وده مش عيب ولا حرام
ولا حيقلل من شانك او يرفع من شاني

المهم

طبعا صوابعك مش زي بعض
يجوز انتي مش بتهتمي بالردود علي موضوعاتك وده حقك
لكن غيرك بيهتم وده كمان حقه
يجوز قلة عقل منه لكن احنا مين علشان
نحاسب بعض او نقيم بعض في مطالبنا النفسيه .
حاجه حتسعد انسان ومش حتكلفنا نبخل بيها ليه ؟؟؟
هناك اعضاء بتكتب مواضيع علشان الناس ترد عليها .
يعني فضل يكتب ويتعب نفسه وفي الاخر محدش عبره
النتيجه حتكون ايه ؟
مش حيكتب تاني
طبعا اللي زي ده لازم نشجعه لانه بعد فتره حيحصله درجة اشباع وفي نفس الوقت يكون ادمن الكتابه ومفيش حاجه حتوقفه

الاهم في وجهة نظري :

الردود تعتبر المعيار الحقيقي لتقييم الموضوع
وليس عدد المشاهدات
لانه ممكن عنوان موضوع يشدني ادخل اقراء فيه سطرين واخرج وتكون اتحسبت مشاهده

طبعا هذه وجهة نظري الشخصيه
ولا افرضها علي احد

يعني من الاخر
عاجبك اهلا وسهلا
مش عاجبك
احسن :t30:
اوعي تكوني زعلتي ؟؟؟
في انتظار ردك

شكرا للمرور الكريم
والمشاركه القيمه


فعلا صوابعي مش زي بعضها
وعندك حق طبعا ان كل انسان ليه مطالبه الخاصه وشخصيته المختلفه عن التاني
وطبعا لو واحد ملاقش اي رد علي موضوعه ممكن يسيب المنتدي خالص
بس سوري دا شخص يبقي ضعيف جدا
لازم يحاول مرة واتنين وعشرة ومليون
واكيد مش كل مره مفيش ناس هترد عليه
اكيد لازم ولو واحد بس هيرد عليه
ومتنساش مش لازم يكون عندنا يأس

ليس في المسسيحية يأس

بس برضه انا بكتب موضوع علشان الناس تستفاد مش علشان اخد شكر من حد
وكل واحد حر في رايه
وانا مش بزعل خالص مهما كان الرد
بس خالي بالك وشوف انت بتتكلم مع عضوة حزب الغلاسه
وطبعا انت مش عارف مين هما حزب الغلاسه وربنا يكفيك غلاستهم
هههههههههههههههههههههههههههه
وشكرا ليك علي اهتمامك في الرد
وربنا يبارك حياتك ويبارك ثمرة خدمتك

 

kokielpop

ابن المـلـ+ــك
عضو مبارك
إنضم
1 يناير 2008
المشاركات
1,521
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
فعلا بتحصل كتير بس نعمل ايه ؟

شكراااااااااااااااا جداااااااااااااااااا لاهتمامك
 
أعلى