نورتي الموضوع يا نيفين
طبعا انتي مغلطتيش علشان اسامحك
انتي قلتي رايك وده حقك
وكمان مش زعلان من ردك
علي العكس
انا سعيد جدا
لانك اتحتي لي الفرصه اني اعرض
وجهة نظري باسلوب اخر
طبعا انا كمان مش معاكي خالص في رايك
وده مش عيب ولا حرام
ولا حيقلل من شانك او يرفع من شاني
المهم
طبعا صوابعك مش زي بعض
يجوز انتي مش بتهتمي بالردود علي موضوعاتك وده حقك
لكن غيرك بيهتم وده كمان حقه
يجوز قلة عقل منه لكن احنا مين علشان
نحاسب بعض او نقيم بعض في مطالبنا النفسيه .
حاجه حتسعد انسان ومش حتكلفنا نبخل بيها ليه ؟؟؟
هناك اعضاء بتكتب مواضيع علشان الناس ترد عليها .
يعني فضل يكتب ويتعب نفسه وفي الاخر محدش عبره
النتيجه حتكون ايه ؟
مش حيكتب تاني
طبعا اللي زي ده لازم نشجعه لانه بعد فتره حيحصله درجة اشباع وفي نفس الوقت يكون ادمن الكتابه ومفيش حاجه حتوقفه
الاهم في وجهة نظري :
الردود تعتبر المعيار الحقيقي لتقييم الموضوع
وليس عدد المشاهدات
لانه ممكن عنوان موضوع يشدني ادخل اقراء فيه سطرين واخرج وتكون اتحسبت مشاهده
طبعا هذه وجهة نظري الشخصيه
ولا افرضها علي احد
يعني من الاخر
عاجبك اهلا وسهلا
مش عاجبك
احسن :t30:
اوعي تكوني زعلتي ؟؟؟
في انتظار ردك
شكرا للمرور الكريم
والمشاركه القيمه