الملاك الصغير اهداء لروح ملاكى

totty

USE ME
مشرف سابق
إنضم
12 أبريل 2007
المشاركات
10,444
مستوى التفاعل
60
النقاط
0
الإقامة
فى الدنيا
رووووووووووووووووعه يا انجى بجد
سلم ايدك يا قمر
ومستنين الـــــــــــــ 3
 

مونيكا 57

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أبريل 2008
المشاركات
6,623
مستوى التفاعل
620
النقاط
0
فى منتهى الجمال يا انجى
تسلم ايدك
ميرررررسى كتير على الفلاشه الجميله
ربنا يباركك
 

marmora jesus

* NO SENSE *
عضو مبارك
إنضم
2 أبريل 2008
المشاركات
13,336
مستوى التفاعل
558
النقاط
0
الإقامة
++ من يمسكم يمس حدقة عينه ++
فعلا يا انجي الفلاشة حلوة اوي وفعلا تلمس القلب علي طول

بس بيني وبينك صورة الواد ده عجبتني اوي



ميرسي ليكي يا قمر علي الرسالة الواضحة دي وعلي الصور كمان لانها تحفة

ربنا معاكي ويباركك
 

Ferrari

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
25 يونيو 2008
المشاركات
2,943
مستوى التفاعل
29
النقاط
0
الإقامة
تحت اقدام المسيح

شكراً جزيلاً على الموضوع الجميل يا انجى

تسلم ايديك

واحلى تقييم للموضوع
 

Bnota_Zr†a

يسوع مُخلصي
عضو مبارك
إنضم
23 مايو 2008
المشاركات
5,310
مستوى التفاعل
43
النقاط
0
وااو روعة

جميلة بجد مرسي ياااقمر
ros046.gif
 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
الحقيقة الموضوع جميل جداً جداً جداً جداً ..

الحوار مُميز جداً ..

لى تعقيب : هل الملاك له حياة محددة بفترة مثل بنى البشر ؟؟

أعتقد لالالالالالالالالالالالالا ..

إذن فكيف يضحى بحياته و لا يستطيع بنى البشر إيذاء الملائكة !! ؟؟

ده كان إستفسارى وتعقيبى ع الموضوع ..

أشكرك ع الموضوع ..
التعبير هون فى الفلاش بيرمز لحب واهتمام الرب يسوع بينا
فينا نحكى انها الايد اللى بتسندنا بضيقاتنا وكل حياتنا
بس هيك اتحاكى بكلمة ملاك صغير منشان بردو يماشى تعبير الطفل وفهمة
لكننا اكيد فهمنا المغزى فى هيك
:)

 

مريم12

JESUS DAUGHTER
عضو مبارك
إنضم
2 فبراير 2009
المشاركات
7,985
مستوى التفاعل
117
النقاط
0
الإقامة
فى قلب المسيح
جميلة جدااا يا انجى
تسلم ايدك يا حبيبتى
ميرررسى على الموضوع الرائع ده
ربنا يعوض تعب محبتك
 

maroo maroo

New member
عضو
إنضم
27 أغسطس 2009
المشاركات
347
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
جميييييييييييييييييييييييييلة
اوووووووووووووووووووووووى
ميررررسى ربنااااااااااا يبااااااااااااااركك
 

engy_love_jesus

واثق فيك ياللهى
عضو مبارك
إنضم
20 يناير 2008
المشاركات
7,756
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
بجد مش عارفة اقولكم ايه ربنا يخليكم ليا يارب ومبسوطة ان الموضوع عجبكم

ربنا يباركم ويبارك مروركم وانتظرونى مع الفلاشة التالتة
 

سور

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
31 أغسطس 2009
المشاركات
1,816
مستوى التفاعل
38
النقاط
0
الإقامة
القاهره
الصور والحوار فوق الوصف
ميرسى ليك قوى يا انجى
 

vetaa

GOD IS LOVE
مشرف سابق
إنضم
1 أغسطس 2007
المشاركات
9,140
مستوى التفاعل
231
النقاط
0
الإقامة
فى قلب مخلصى
حلوة من هنا للصبح
بجد جميله قوى
وفى انتظار الجديد

ميرسى يا قمر
واجدع تقييم
 
أعلى