المصطبه النسائيه

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
19,945
مستوى التفاعل
1,790
النقاط
113
هاي عليكم يا احلي واجمل
عضوات في المنتدي :t25:


وإيمانا منا بمبدأ المساواه
بين الرجل والمرأة

وتماشيا بالمثل اللي بيقول
محدش احسن من حد

احنا كمان من حقنا كنساء وبنات مشتركين في المنتدي
يكون لينا

مصطبه خاصه بينا

mr7-ly.comdc267d6c54.jpg


نتحاور فيها عن كل المشاكل النسائيه البحته :smile02

اللي مش عاوزين الرجاله يدخلوا فيها بارائهم :nunu0000:

خلينا ناخد راحتنا برده زيهم


وفي الموضوع دا هنتكلم
عن اهتماماتنا
ومشاكلنا في الحياه
وكيفيه مواجهتا من وجهه نظرنا
وكيفيه التعامل مع الطرف الاخر

..... الخ من المواضيع الهامه
في حياه المرأة الشرقيه



ومش هاقول ممنوع دخول الرجال :nunu0000:

لانهم هايكونوا حشريين زينا
وهايدخلوا يغلسوا برده
بس مش مهم :smile02


ايه رايكم يا بنات
نبـــــــــــــــــــــدأ



وعاوزه تفاعل بقي
يالا انتشروا :smile01
 

حبيب يسوع

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
15 مايو 2007
المشاركات
15,453
مستوى التفاعل
1,950
النقاط
0
طبعا من حقكم ان يكون لكم مصطبة ولكن كن منصفات غير ظالمات
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
19,945
مستوى التفاعل
1,790
النقاط
113
طبعا من حقكم ان يكون لكم مصطبة ولكن كن منصفات غير ظالمات

ههههههههههه حاضر استاذي هنكون منصفين بالطبع
لان هدفنا هو اجاد حلول

ولو ان هناك مقوله بتقول

المساواه في الظلم عدل :smile01
 

مارتينا فوفو

اريدك اشبعني
عضو مبارك
إنضم
7 أغسطس 2010
المشاركات
13,168
مستوى التفاعل
246
النقاط
0


يابنتي الفكره ملطوشه من العضو المبارك
مارسلينو

محدش يقوله بقي
بدل ما يجي يحدفني من البلكونه :smile01
ههههههههههههههههههه
متخافيش انا مش هقوله ولا هقول لحد يقوله
:smile01
 

سمعان الاخميمى

صحفى المنتدى
إنضم
4 أغسطس 2009
المشاركات
12,690
مستوى التفاعل
1,083
النقاط
0
خدونى معاااااااااااااكم خدونى معاااااااااااااكم
هههههههههههههههه
سؤال هتعملوا ايه فى المتلصصين على مصطبتكم؟؟؟؟؟؟؟
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
19,945
مستوى التفاعل
1,790
النقاط
113
خدونى معاااااااااااااكم خدونى معاااااااااااااكم
هههههههههههههههه
سؤال هتعملوا ايه فى المتلصصين على مصطبتكم؟؟؟؟؟؟؟


ههههههههههههههههههه حضرتك تنورنا طبعا
الرحله الجايه هنقولك تيجي معانا :smile02

احنا ناس ديمقراطيه

فهانسيبهم براحتنا
اصلهم هايصعبوا علينا :t23:






ما احنا برده بنتلصص عليكم في مصطبتكم
مش تقول لحد بقي :nunu0000:
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
19,945
مستوى التفاعل
1,790
النقاط
113
ما عندكوا قسم كامل قسم حوا !!
قولى بقا انكوا بتجروا شكل :p

لا بقي انتوا اللي بتجروا شكلنا اهو

دخلتوا الموضوع ليه


كمان براحتنا وغلاسه منا :smile02


حد عنده اعتراض بقي :nunu0000::budo::gun:
 

white.angel

فيلسوفه مسيحيه
عضو مبارك
إنضم
6 يوليو 2010
المشاركات
3,777
مستوى التفاعل
1,303
النقاط
0
ايوه بقى :ura1:
بس خليها قهوه نسائيه
عشان منبقاش بنغش منهم .... يبقى لينا استقلاليتنا

ياريت بقى منشوفش ادم من هنا ولا هنا
بيبص فى الموضوع
:gun:
احسن هنتناقش فى اسرااااااااااااااااااار عويصه :spor24:
ههههههههههههههههه

متابعه جامد لأخر الشارع

 

مارتينا فوفو

اريدك اشبعني
عضو مبارك
إنضم
7 أغسطس 2010
المشاركات
13,168
مستوى التفاعل
246
النقاط
0
خدونى معاااااااااااااكم خدونى معاااااااااااااكم
هههههههههههههههه
سؤال هتعملوا ايه فى المتلصصين على مصطبتكم؟؟؟؟؟؟؟
هنقيم عليه الحد وانت حر بقي
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
19,945
مستوى التفاعل
1,790
النقاط
113
ايوه بقى :ura1:
بس خليها قهوه نسائيه
عشان منبقاش بنغش منهم .... يبقى لينا استقلاليتنا

ياريت بقى منشوفش ادم من هنا ولا هنا
بيبص فى الموضوع
:gun:
احسن هنتناقش فى اسرااااااااااااااااااار عويصه :spor24:
ههههههههههههههههه

متابعه جامد لأخر الشارع


يابنوته انا حابه اغلس عليهم
كمان المصطبه اريح ههههههههههههههه
عشان نعرف نقعد براحتنا برده


اه عرفيهم بقي

وفين الحرس الخاص بالموضوع
يا عصابه


اقصد يابنات


امنعوا ادم من الدخول :nunu0000:
 

سمعان الاخميمى

صحفى المنتدى
إنضم
4 أغسطس 2009
المشاركات
12,690
مستوى التفاعل
1,083
النقاط
0
ايوه بقى :ura1:بس خليها قهوه نسائيه
طيب حلبه حصى لو سمحت ههههههه


احسن هنتناقش فى اسرااااااااااااااااااار عويصه :spor24:
ههههههههههههههههه

طيب كويس أهه فرصة الواحد يشغل حب الإستطلاع اللى عنده.




 

white.angel

فيلسوفه مسيحيه
عضو مبارك
إنضم
6 يوليو 2010
المشاركات
3,777
مستوى التفاعل
1,303
النقاط
0

يابنوته انا حابه اغلس عليهم
كمان المصطبه اريح ههههههههههههههه
عشان نعرف نقعد براحتنا برده
اه عرفيهم بقي
وفين الحرس الخاص بالموضوع
يا عصابه
اقصد يابنات
امنعوا ادم من الدخول :nunu0000:
مصطبه ايه بس اللى مريحه :t25:
دى كركرة الشيشه فى القهوه مفيش بعدها :ura1:
بشوفهم فى التليفزيون بيبقوا مبسوطين اوى
ههههههههههههههههههههههه

متخافييييييييش .... اللى هنظبطه فى الموضوع
هنخطفه فى الموضوع بتاعنا انا وشقاوه
هنسيه القسم اصلاً :budo:
 

white.angel

فيلسوفه مسيحيه
عضو مبارك
إنضم
6 يوليو 2010
المشاركات
3,777
مستوى التفاعل
1,303
النقاط
0

طيب حلبه حصى لو سمحت ههههههه
طيب كويس أهه فرصة الواحد يشغل حب الإستطلاع اللى عنده

ووووووووجب الحلبه .... مش الحلبه دى شبه الينسوس :smile01

بخصوص الاستطلاع .... انت جبته لنفسك ... اقرا العقاب المدون اعلاه :budo:
 
التعديل الأخير:

مارتينا فوفو

اريدك اشبعني
عضو مبارك
إنضم
7 أغسطس 2010
المشاركات
13,168
مستوى التفاعل
246
النقاط
0
كركره الشيشه يا وايت
هههههههههههههههههههه
هو فين الاداره
ههههههههههههههههههههههههه
هروح في السريع انادي روح واجيلك ايه رايك
هههههههههههههههههههههههه
 

سمعان الاخميمى

صحفى المنتدى
إنضم
4 أغسطس 2009
المشاركات
12,690
مستوى التفاعل
1,083
النقاط
0

ووووووووجب الحلبه .... مش الحلبه دى شبه الينسوس :smile01

بخصوص الاستطلاع .... انت جبته لنفسك ... اقرا العقاب المدون اعلاه :budo:
هأدخل من غير عقاب وهشارك وماهتاخدوا بالكم هههههههههههههه
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
19,945
مستوى التفاعل
1,790
النقاط
113
مصطبه ايه بس اللى مريحه :t25:
دى كركرة الشيشه فى القهوه مفيش بعدها :ura1:
بشوفهم فى التليفزيون بيبقوا مبسوطين اوى
ههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههه
هي وصلت لكركره الشيشه



طب واحد تفاح معاك يبقي :smile02


متخافييييييييش .... اللى هنظبطه فى الموضوع
هنخطفه فى الموضوع بتاعنا انا وشقاوه
هنسيه القسم اصلاً :budo:


حلو الكلام
فلتحذر يا ادم من التدبيسه بقي
مع ريا وسكينه


اقصد وايت وشقاوة
ههههههههههه
 
أعلى