هو احنا ناقصين كمان غرق خاف
لو دخل الرئة بيسبب وفاة
ولو دخل الكبد بيسبب فيرس وبعدين وفاة
انا اعتقد نخلينا برة اهوه نستنشق هواء ملوث
هنعيش مرضى وبعدين وفاة
اذن ما نفعلة ناخذ وفاة عامل مشترك
ههههههههههههههههههههه
بس مرسية على التحزير ياكوكو
شكرا على الموضوع يا كوكو
الرب يستر
ميرررسى يا كوكو مان على التحذير المهم ده وربنا يعوض تعبك
الكلام ده حقيقى ميه فى الميه
وصحيح جدا
وحدث الموضع ده فى مصر العيد من المرات
ويحدث بصوره منتشره فى الصيف وانا شخصيا رايت اكثر من حاله الصيف الماضى
وللاسف الحاله دى ملهاش اسعافات اوليه نهائيا
لانه فى لحظه يتوغل الماء داخل الرئه ولكن يظهر اعراضه بعدها بفتره
يجب الاحتراس وتوخى الحزر فى مثل هذه الحالات وعدم اللهو واللعب فى المياه وفتح الفم باستهتار
ربنا ينجينا ويحفظنا
موضوع غريب ميرسى على النصيحه
شكرا ليك يا كوكو على الموضوع
ربنا يبارك حياتك
انا اول مرة اسمع عن الموضوع ده يا كوكو
مرسي خالص علي التحزير الخطير ده وربنا يسرها علينا كلنا
ربنا يبارك حياتك
مرسي يا كوكو على التحذير
ربنا يباركك...