اقبل بقى ياعم اقبل
ههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
ايه اللخبطه دى!!
لخبطونى!
اعتقد اول ما دخلتى حكيتى لنا قصه او استشرتينا فى موضوع انك كنتى مخطوبه و صديقتك كانت بتكتب جواب لصاحبها و نسيت الجواب عندك و قصه كدا المهم ان النتيجه ان الخطوبه اتفشكلت--
و بعدين سمعت من فطره قصيره انك اتخطبتى--- و بعدين دلوقتى مبروك الاكليل
ابارك لك تقولى لى مش يوم 5 ده يوم 11
و انا مانى باليوم ههه اناببارك على الحدث بغض النظر عن اليوم الى انا مشوفتوش ههههههههه لان اول رساله فى الموضوع لكريزى مش مفتوحه عندى فهمت من الكلام الى بعده انه انت--
و بعدين دلوقتى بتقولى انك مخطوبه من زمان و مقولتيش غير من قريب--
و بعدين بتقولوا مقلب--
انتو مين ههههههههههههههههههههههههههه
ايه اللخبطه دى
فهمونى يا جودعااان يعنى نبارك و لا نسحب المباركه هههههههههه