الفيس بوك واخدنا لفييييييييييييييين ؟؟؟

الانبا ونس

بنت الانبا ونس
عضو مبارك
إنضم
6 أغسطس 2007
المشاركات
3,185
مستوى التفاعل
32
النقاط
0
ايوة انا مع دونا

انت فى الفيس لو مشترك فى جروبات مسيحية و ابتعد عن وضع الصور الجروبات دى ليها نشاط جميل و بتنزل مواضيع جميلة و كلمات روحية حلوة كمان كل حاجة ليها استخدامتها وحسب كل واحد بيستخدمها ازاى فى الى بيستخدمها غلط و يضر نفسة و الاخرين و فى الى بيتفيد منها و بيفيد الاخرين
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
اكيد يا مرمر فيه ناس بتستخدمه صح زي الجروبات المسيحيه

بس انا اقصد من موضوعي سوء الاستخدام من بعض البنات مش كلهم طبعا

وحسب كل واحد بيستخدم الفيس بوك ازاي

مرسي علي مرورك الجميل مرمر
 
أعلى