الصور دى فى مصر فقط

ebn_yaso3_20

New member
إنضم
12 نوفمبر 2007
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
مصر
رد على: الصور دى فى مصر فقط

هم يضحك فعلا للاسف دي صورة عن واقع مرير بس برضة اعتقد ان المعلم زبالة دي مش غلطتة دي غلطة اللي سماه ليه معزور يا اخوانا
 

king

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
22 ديسمبر 2006
المشاركات
448
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: الصور دى فى مصر فقط

دة كويس انك جبت الصور دية دة فى حاجات جمبلة اكتر من كدة
 

assyrian girl

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
24 يوليو 2007
المشاركات
2,456
مستوى التفاعل
15
النقاط
0
الإقامة
Australia
رد على: الصور دى فى مصر فقط

hahahaah very funny picture thx alot
 

فريد-0

New member
إنضم
30 أكتوبر 2007
المشاركات
9
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: الصور دى فى مصر فقط

انت نظرت من منظور سىء ولم تنظر الى ما هو جميل فى مصر ولم تجهد نفسك فى البحث عما هو سلبى بدول لا حصر لها----------وانت تعرف ذلك جيدا------------
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:

fredyyy

New member
إنضم
25 مايو 2007
المشاركات
8,704
مستوى التفاعل
832
النقاط
0
رد على: الصور دى فى مصر فقط

أجمل حاجة الشبشب
 

صوت صارخ

New member
إنضم
3 أغسطس 2007
المشاركات
30,370
مستوى التفاعل
3,286
النقاط
0
الإقامة
تحت قدمى المصلوب
رد على: الصور دى فى مصر فقط

شئ يحزن, من بلد حضاري إلى بلد يرتع فيها التلوث بكل صوره, بما في ذلك تلوث العقول, تري ما الذى جعل مصر تتحول من أم الدنيا, إلى ...............................
 

يوحنا/نصر

امسك يمينى
عضو مبارك
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
2,212
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
الإقامة
egypt
رد على: الصور دى فى مصر فقط

اخى جوجا لو بتهزر
يبقى بعد اذنك اطلب نقل الموضوع للمنتدى الترفيهى
و ساعتها صدقنى هتلاقينا بنضحك على الصور و هتلاقى تعليقات جميلة
لكن لو بتتكلم بجد انا شايف فى اعضاء ردودهم مستنكرة الموضوع
و انا عن نفسى اخدتها على محمل الفكاهة و ضحكت
لكن لو جد
صدقنى على قد الظلم اللى كلنا فيه لكن با حب مصر جدا لأنها المميزة الحاضنة لكل غريب
الأم الحنون لكل من حولها
و ليس العيب فى مصر لكن العيب فى المصريين
يارب يارب تكون بتهزر
 

googa2007

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
22 مايو 2007
المشاركات
357
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد على: الصور دى فى مصر فقط

ارجو من الاخوة الا يفهموا ان هذة الصور للأستهزاء
بمصر ام الدنيا
ولكنها نتاج 14 قرن من الاحتلال الذى شوهها
ومن نتائجة ما نراة فى هذة الصور
مع شكرى لكل من شارك بالتعليق اى كان رأية
الرب يسوع يبارككم جميعا
 

صوت صارخ

New member
إنضم
3 أغسطس 2007
المشاركات
30,370
مستوى التفاعل
3,286
النقاط
0
الإقامة
تحت قدمى المصلوب
رد على: الصور دى فى مصر فقط


ارجو من الاخوة الا يفهموا ان هذة الصور للأستهزاء
بمصر ام الدنيا
ولكنها نتاج 14 قرن من الاحتلال الذى شوهها

عفوا أخى الكريم, مصر تحت الإحتلال منذ عام 525 قبل الميلاد, تحقيقا للنبؤة التى جائت فى سفر حزقيال (هَكَذَا قَالَ السَّيِّدُ الرَّبُّ. وَأُبِيدُ الأَصْنَامَ وَأُبَطِّلُ الأَوْثَانَ مِنْ نُوفَ. وَلاَ يَكُونُ بَعْدُ رَئِيسٌ مِنْ أَرْضِ مِصْرَ, وَأُلْقِي الرُّعْبَ فِي أَرْضِ مِصْرَ - حز 30 : 13)

ومما يدعو للعجب أن خدمة حزقيال النبوية كانت فى الفترة من 593 : 571 قبل الميلاد
 

fredyyy

New member
إنضم
25 مايو 2007
المشاركات
8,704
مستوى التفاعل
832
النقاط
0
رد على: الصور دى فى مصر فقط

أعتقد إن الأخ Googa

يريد أن يحذر من الشئ الذي جعل ثقافة هذا الشعب بهذة الطريقة

لنشكر الرب على ما نحن فيه من نور

من أول صوره المعنى واضح
 

s_h

خادم الأنجيل
عضو مبارك
إنضم
24 ديسمبر 2007
المشاركات
777
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: الصور دى فى مصر فقط

جمال اوى و فى انتظار المزيد
 

ابن بغداد

New member
عضو
إنضم
25 مايو 2008
المشاركات
113
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
شكرا على الصور اعتقد الصوره الثالثه لمحل صاحبه عراقي

لان كان يوجد مطعم ومرطبات في نفس الاسم والله اعلم

الرب يبااركك حبيبي على الصور​
 

vetaa

GOD IS LOVE
مشرف سابق
إنضم
1 أغسطس 2007
المشاركات
9,140
مستوى التفاعل
231
النقاط
0
الإقامة
فى قلب مخلصى
لا تصدق مش فى مصر فقط:)

هى الصور على سبيل الفكاهه
لكن زى ما فى مصر حاجات زى دى
فى حاجااااااااااااااااااااات كتييييييييير حلوه

شكرا ليك:)
 

shody bosbos

New member
إنضم
26 فبراير 2008
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
الاسكندريه
رد على: الصور دى فى مصر فقط

مع احترامى لحضرتك ان ما فيش ما يثبت ان الصور ديه فعلا من مصرثم ان فى صور احلى بكتييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير وفعلا عمرك ما تشوفها غير فى مصر:big35:
 

aHmEd tIto

New member
عضو
إنضم
17 يوليو 2008
المشاركات
110
مستوى التفاعل
0
النقاط
0

____0000000000______0000000000_____
__000________000__000________000___
_000___________0000___________000__
000_____________00_____________000_
000____________________________000_
000___________thanks__________000_
_000____________for__________000__
__000_________your__________000___
___000_________work_______000____
_____000__________________000______
_______000______________000________
_________000__________000__________
____________000____000_____________
______________00__00_______________
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
رد على: الصور دى فى مصر فقط

lمصر لسة من دول العالم التالت وشكلها هاتفضل

العاشر يا اخويا
وحلوة اوى بتاعة الشبشب دى ههههههههههه
اساسا تلافى تمن القفل اغلى من تمن الشبشب
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
رد على: رد: الصور دى فى مصر فقط

لا تصدق مش فى مصر فقط:)

هى الصور على سبيل الفكاهه
لكن زى ما فى مصر حاجات زى دى
فى حاجااااااااااااااااااااات كتييييييييير حلوه

شكرا ليك:)

ههههههههههههههه
لو هو مش مصرى نبقى نقله كدى
اصل التعييب على مصر ده للمصريين بس
اى حد تانى نقطعه :budo:
 
أعلى