الواحد لما بيشوف الصور دي
بيتخيل الشهداء اللي ماتوا وازاي اخترقهم الرصاص بالمنظر دا
انا اسفه اذا كنت عكننت عليكم
بس دا اللي جه في بالي
شكرا مارسلينو
ولا يهمك يا ميرو عندك حق وانا ساعات بفكر زيك كدة
ربنا ينيح نفوسهم
ربنا ينيح نفوسهم
الواحد لما بيشوف الصور دي
بيتخيل الشهداء اللي ماتوا وازاي اخترقهم الرصاص بالمنظر دا
انا اسفه اذا كنت عكننت عليكم
بس دا اللي جه في بالي
شكرا مارسلينو
الله يسترناااااااااااااا
دة شيء عاينته مباشر
ههههههههههههههههههه
واخترقني مرتين
بس بركة ام النور غلبت الكل..