الرئيس امم جميع الشرك والبنوك

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
واحد قال للتاني..........تعرف عمل ايه سيادة الرئيس النهار ده؟:t16:
آلوا عمل ايه؟؟؟
الوا الاول:امم جميع الشرك والبنوك.
الوا الثاني:لا يا شيخ والنبي.
رد عليه, لا النبي ما امموشششششششششششششششششش:new4:
 

merj07

New member
عضو
إنضم
29 مارس 2008
المشاركات
208
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: الرئيس امم جميع الشرك والبنوك

:smil12: nice joke
 

challenger

محاور
إنضم
16 يونيو 2007
المشاركات
3,323
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
ليس لأبن الإنسان مكان
رد على: الرئيس امم جميع الشرك والبنوك

هههههههههه !!

ظرررررررررريفة !! :ura1:

أنت ناوي تخرب بيتنا يا عم الحج ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :kap:
 

صوت الرب

مشرف محاور
مشرف سابق
إنضم
16 أكتوبر 2007
المشاركات
5,914
مستوى التفاعل
204
النقاط
63
الإقامة
الأردن
رد على: الرئيس امم جميع الشرك والبنوك

ما معنى " امم " ؟
بس على فكرة النكتة حلوة
مع أني لم أفهم معنى " امم " ههههههههههههههه
الرب يباركك و ينور حياتك
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
رد: رد على: الرئيس امم جميع الشرك والبنوك

هههههههههه !!

ظرررررررررريفة !! :ura1:

أنت ناوي تخرب بيتنا يا عم الحج ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :kap:

عرفت الزاي .....ما تكون بتضرب بالرمل
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
رد: رد على: الرئيس امم جميع الشرك والبنوك

ما معنى " امم " ؟
بس على فكرة النكتة حلوة
مع أني لم أفهم معنى " امم " ههههههههههههههه
الرب يباركك و ينور حياتك

اهم كلمة بالنكتة؟؟؟؟؟امم يعني:
لما الدولة بتاخد ملك خاص وبتعمله ملك للدولة
على كل شكرا"على الضجكة
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
رد: رد على: الرئيس امم جميع الشرك والبنوك

:smil12: nice joke





:2: طيب وين ال ههههههههههههههههههههههههههه:new5:
 

كوك

Forgive me Lord
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
32,327
مستوى التفاعل
81
النقاط
0
الإقامة
www.facebook.com/ConditionsWorld
رد على: الرئيس امم جميع الشرك والبنوك

هههه

ميرسى اوى


وربنا يبارك حياتك
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
رد: رد على: الرئيس امم جميع الشرك والبنوك

هههه

ميرسى اوى


وربنا يبارك حياتك

:mus13:شكرا" على..هههه
وعلى الرب ينور حياتك. كوك:bomb:
 
أعلى