رد على: الذ صديق ليك بالمنتدى و كلمتك ليه ...
3
فى كتير اوى منهم اللى فعلا كلمتهم من بره المنتدى ومنهم هنا
زى توتى وتويتي وايمي واستير وجاسي وفينو وميري
ومش عايزة انسي حد بجد
كلكوا عسل
3
فى كتير اوى منهم اللى فعلا كلمتهم من بره المنتدى ومنهم هنا
زى توتى وتويتي وايمي واستير وجاسي وفينو وميري
ومش عايزة انسي حد بجد
كلكوا عسل