الحدق يفهم .. صورة بدون تعليق هههههههههه

aymonded

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
6 أكتوبر 2009
المشاركات
16,056
مستوى التفاعل
5,370
النقاط
0
من باب اولي الورق ده يقضي علي داعش بدل ماهي شغالة دبح و حرق الله يلعنهم

هي عاملة زي فكرة الحسد السحري اللي بيأثر في الناس
كان باب أولى يقف الناس تحسد في داعش أو تعمل ليهم عمل
على ورق باردي ملفوف فيه رجل كتكوت أعور بس تكون شمال
هههههههههههههههههه
 

كليماندوس

محتاج صلواتكم
عضو مبارك
إنضم
28 سبتمبر 2011
المشاركات
2,705
مستوى التفاعل
552
النقاط
0



في ناس تعمل الصور دية أو تكتب معجزات
وتقول اللي يوزعها أو يرسلها لعشرة اشخاص، لا يموت غريق ولا في حريق ولا حادث طريق
واللي يهملها هايفشل في حياته أو يموت في حادث أو يفلس أو يخسر حياته أو حياة قريب
وده للأسف مرض العقلية التي تبحث عن الغيبيات وبيصدقوا الدجل والخُزعبلات

فعلا كما تفضلت و قلت الخلاصة هنا :



أصل لما الإنسان يكون في معزل عن الله، العقل نفسه بيمرض ويفسد والإنسان بيميل لما يُريح ضميره، عايز أي حاجة تنجيه بطريقة سحرية من الواقع اللي عايش فيه، يعني في الآخر الموضوع عبارة عن عملية هروب من الواقع والحياة الحاضرة، فبيعتمد الإنسان على أعمال الوهم اللي بتترجم في العقلية الشرقية بالسحر والأعمال..
 

aymonded

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
6 أكتوبر 2009
المشاركات
16,056
مستوى التفاعل
5,370
النقاط
0
ربنا يرحمنا ويعطي نعمة للناس وفهم وإدراك روحي عميق
مع روح توبة حقيقية ليدخلوا في شركة واقعية مع الله الحي آمين
 

aymonded

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
6 أكتوبر 2009
المشاركات
16,056
مستوى التفاعل
5,370
النقاط
0
ههههههههههههههههههههههه صح
 

أَمَة

اخدم بفرح
نائب المشرف العام
إنضم
8 أبريل 2008
المشاركات
15,335
مستوى التفاعل
4,188
النقاط
113
الإقامة
في رحم الدنيا، اتطلع الى الخروج منه الى عالم النور
1018708623.jpg
 

aymonded

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
6 أكتوبر 2009
المشاركات
16,056
مستوى التفاعل
5,370
النقاط
0
هههههههههههههههههههههههههههههههه
المهم بس اللي يرسلها علشان يربح
ههههههههههههههههههههه
 

aymonded

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
6 أكتوبر 2009
المشاركات
16,056
مستوى التفاعل
5,370
النقاط
0
هههههههههههههههههههههههههه
مبروك هاتجيلك عنزة هدية
 

كليماندوس

محتاج صلواتكم
عضو مبارك
إنضم
28 سبتمبر 2011
المشاركات
2,705
مستوى التفاعل
552
النقاط
0
شكرا اخى " ناجح ناصح جيد " لإحيائك الصورة من جديد

حيث انى بحثت عنها تحت اسم " خاف من رشيدة " بصور جوجل و لم اوفق

لكن و بعد وضعك لها ثانية - فأصبح للموضوع " طعم آخر " = مجهود تشكر عليه :36_3_15:

و عودة للخبر بعد مطالعة الصورة / ما قلشى حا يتحول لرشيدة بعد وقت اد ايه ؟
 

أَمَة

اخدم بفرح
نائب المشرف العام
إنضم
8 أبريل 2008
المشاركات
15,335
مستوى التفاعل
4,188
النقاط
113
الإقامة
في رحم الدنيا، اتطلع الى الخروج منه الى عالم النور
هههههه
ده تخصص اخويا ايمن
معرفة الوقت
وده موضوعه
انا نشرتها علشان متحولش
......
الرب يباركك اخى
كليماندوس
انشرها لاحسن عاوزينك
 

Saif W Torss

New member
إنضم
3 فبراير 2016
المشاركات
3
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
بلد القبط
طبعا فكر غير صحيح ان الواحد يعتقد بتكرار جمل معينة سينال بركة وان لم يفعلها سيقع تحت لعنة ولكن الكتابة المتكررة تجعل الانسان يحفظ هذا الامر جيدا
 

كليماندوس

محتاج صلواتكم
عضو مبارك
إنضم
28 سبتمبر 2011
المشاركات
2,705
مستوى التفاعل
552
النقاط
0


انشرها لاحسن عاوزينك



بالسرعة دى !!!

آتارينى بقيت طيب قوى اليومين دول - اممممم
كويس انك نبهتنى - لما اقوم الحق نفسى قبل ما الحالة تطور و تسطعصى



 
أعلى