الحدق يفهم .. صورة بدون تعليق هههههههههه

aymonded

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
6 أكتوبر 2009
المشاركات
16,056
مستوى التفاعل
5,370
النقاط
0
1018708623.jpg
 
التعديل الأخير:

grges monir

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
9 نوفمبر 2008
المشاركات
15,667
مستوى التفاعل
2,176
النقاط
113
الإقامة
فى قلب يسوع
ههههه
ليها مغزى كبير
بتيجى حاجات كتير على الفيس زيى كدة لازقينها فى القديسين
فكر غريب وغبى معلهش فى اللفظ
 

aymonded

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
6 أكتوبر 2009
المشاركات
16,056
مستوى التفاعل
5,370
النقاط
0
ههههه
ليها مغزى كبير
بتيجى حاجات كتير على الفيس زيى كدة لازقينها فى القديسين
فكر غريب وغبى معلهش فى اللفظ

صدقت أخي الحبيب وانا فعلاً أقصد كده باختيار الصورة اللي لاقيتها على الفيس
واتمنى أن الناس تفوق وتصحى وتبطل تشوه عمل الله قدام الناس
 

grges monir

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
9 نوفمبر 2008
المشاركات
15,667
مستوى التفاعل
2,176
النقاط
113
الإقامة
فى قلب يسوع


صدقت أخي الحبيب وانا فعلاً أقصد كده باختيار الصورة اللي لاقيتها على الفيس
واتمنى أن الناس تفوق وتصحى وتبطل تشوه عمل الله قدام الناس
بشوف صور رائعة للقديسين وبسبب الكلام دة مرضاش اعمل لايك
بقول لو عملت هيزعل منى هههههههه
 

aymonded

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
6 أكتوبر 2009
المشاركات
16,056
مستوى التفاعل
5,370
النقاط
0

بشوف صور رائعة للقديسين وبسبب الكلام دة مرضاش اعمل لايك
بقول لو عملت هيزعل منى هههههههه

ده بالضرورة لازم يزعلوا
 

aymonded

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
6 أكتوبر 2009
المشاركات
16,056
مستوى التفاعل
5,370
النقاط
0
الحاجات دي بتستفذني جدا ..

ليك حق أكيد، لأن في ناس تعمل الصور دية أو تكتب معجزات
وتقول اللي يوزعها أو يرسلها لعشرة اشخاص، لا يموت غريق ولا في حريق ولا حادث طريق
واللي يهملها هايفشل في حياته أو يموت في حادث أو يفلس أو يخسر حياته أو حياة قريب
وده للأسف مرض العقلية التي تبحث عن الغيبيات وبيصدقوا الدجل والخُزعبلات
 

aymonded

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
6 أكتوبر 2009
المشاركات
16,056
مستوى التفاعل
5,370
النقاط
0
ياريت بكار يزورنى انا منتظره من زمااااان
ههههههههههههه​

هههههههههههههههههههههههههه
يا شقي انت خايف من رشيدة اعترف وقول
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

+إيرينى+

واحدة معاكم
عضو نشيط
إنضم
26 أبريل 2009
المشاركات
11,235
مستوى التفاعل
2,954
النقاط
113
رشيييييييييييييييييييييدة !!!!
:cry2::cry2::cry2:
images



الموضوع مش محتاج حدوقيه و لا شطارة

لعلمك أنا بأزعل من الحاجات ديه أصلا



عايزة أقولك إن فيه حاجات أسوأ بكتيييييييييييييير

بس الواحد مش عايز يتكلم :smil12:

 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
رشيدة رشيدة وهى مالها رشيدة وحشة رشيدة
على الاقل بريئة وفهمها على ادها انما اللى فيهم عقل ومش بيميزوا دول بقا اللى ملهومش عذر :)
 

"خْرْيْسْتْوْفُوْرُوْسْ"

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 فبراير 2012
المشاركات
5,409
مستوى التفاعل
2,565
النقاط
113
الإقامة
"بْيْنَ كَفَيْكَ يْسُوْعْ"
رشيدة رشيدة وهى مالها رشيدة وحشة رشيدة
على الاقل بريئة وفهمها على ادها انما اللى فيهم عقل ومش بيميزوا دول بقا اللى ملهومش عذر :)

سأكون الفتي رشيده ..

لعلي أكون بعدها رشيد وأميز بين كل ما هو من الله وكل ما هو من الشرير,,

ربنا يدينا روح الحكمه والتمييز والإفراز.
ـ ـ ـ

لأَنَّ اسْمَ اللهِ يُجَدَّفُ عَلَيْهِ بِسَبَبِكُمْ بَيْنَ الأُمَمِ، كَمَا هُوَ مَكْتُوبٌ.(رومية 2-24)

 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق


سأكون الفتي رشيده ..

لعلي أكون بعدها رشيد وأميز بين كل ما هو من الله وكل ما هو من الشرير,,

ربنا يدينا روح الحكمه والتمييز والإفراز.
ـ ـ ـ

لأَنَّ اسْمَ اللهِ يُجَدَّفُ عَلَيْهِ بِسَبَبِكُمْ بَيْنَ الأُمَمِ، كَمَا هُوَ مَكْتُوبٌ.(رومية 2-24)


ههههههه ولكم رشيدة
امين يارب ... الرب يزيدنا حكمة ونعمة وفهم
الناس كتير بتلغى عقولها و بستغرب هى الناس جرالها ايه !!
 

+ماريا+

نحوك اعيننا
عضو مبارك
إنضم
22 أكتوبر 2012
المشاركات
5,471
مستوى التفاعل
2,039
النقاط
113
ههههههههههههههه
رشيده رشيده يا ساتر اعوذبالله
لا نبعتها لعشرين مش عشره بس
واحنا ناقصين

عارف استاذى زمان وانا فى ابتدائى
كانوا بيوزعوا ورق مطبوع عليه رساله من مارجرجس
ويقزلك لو قرتها لازم تكتبها 13 مره
ولو مش كتبتها هتسقط فى كل المواد
فأنا خفت وفضلت اكتب فيها لغاية
ما بقى ماما شافتنى وقالت هو مارجرجس ده ايه
ده شهيد عظيم مش بياذى حد
وهو هيستفاد ايه من كتابتك للرساله ولا 100 مره حتى
ومن ساعتها بطلت اقتنع باى حاجه زى كده
 

aymonded

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
6 أكتوبر 2009
المشاركات
16,056
مستوى التفاعل
5,370
النقاط
0
ربنا يرحمنا من خُزعبلات العقل المريض يا رب
 

عبود عبده عبود

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
14 يوليو 2010
المشاركات
16,645
مستوى التفاعل
4,599
النقاط
0
[FONT=&quot]يسكب عليك من سكيب المواضيع سكباً
[FONT=&quot]بلا حذف أو أغلاق[/FONT]
[FONT=&quot]أعرف شخص نشرها لعشرة أعضاء .. عُيِّنَ مشرفاً [/FONT]
[FONT=&quot]وشخص آخر أهملها ...حُذِفت له عشرة مواضيع
[/FONT]
[FONT=&quot]والعياذُ بالله
[/FONT]
:new6::new6::new6:​
[/FONT]
 

aymonded

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
6 أكتوبر 2009
المشاركات
16,056
مستوى التفاعل
5,370
النقاط
0
[FONT=&quot]يسكب عليك من سكيب المواضيع سكباً
[FONT=&quot]بلا حذف أو أغلاق
[FONT=&quot]أعرف شخص نشرها لعشرة أعضاء .. عُيِّنَ مشرفاً [/FONT]
[FONT=&quot]وشخص آخر أهملها ...حُذِفت له عشرة مواضيع
[/FONT]

[FONT=&quot]والعياذُ بالله
[/FONT]
:new6::new6::new6:​
[/FONT]

هههههههههههههههههههههههههههههههه
صدقت صدقت، وفيه اللي أهملها واحتقرها
فسقط صريعاً من فوق سطوح المنتدى
:a63: :pleasantr :t13:
[/FONT]
 
أعلى