ههههه
ليها مغزى كبير
بتيجى حاجات كتير على الفيس زيى كدة لازقينها فى القديسين
فكر غريب وغبى معلهش فى اللفظ
بشوف صور رائعة للقديسين وبسبب الكلام دة مرضاش اعمل لايك
صدقت أخي الحبيب وانا فعلاً أقصد كده باختيار الصورة اللي لاقيتها على الفيس
واتمنى أن الناس تفوق وتصحى وتبطل تشوه عمل الله قدام الناس
بشوف صور رائعة للقديسين وبسبب الكلام دة مرضاش اعمل لايك
بقول لو عملت هيزعل منى هههههههه
الحاجات دي بتستفذني جدا ..
ياريت بكار يزورنى انا منتظره من زمااااان
ههههههههههههه
رشيدة رشيدة وهى مالها رشيدة وحشة رشيدة
على الاقل بريئة وفهمها على ادها انما اللى فيهم عقل ومش بيميزوا دول بقا اللى ملهومش عذر![]()
سأكون الفتي رشيده ..
لعلي أكون بعدها رشيد وأميز بين كل ما هو من الله وكل ما هو من الشرير,,
ربنا يدينا روح الحكمه والتمييز والإفراز.
ـ ـ ـ
لأَنَّ اسْمَ اللهِ يُجَدَّفُ عَلَيْهِ بِسَبَبِكُمْ بَيْنَ الأُمَمِ، كَمَا هُوَ مَكْتُوبٌ.(رومية 2-24)
ربنا يرحمنا من خُزعبلات العقل المريض يا رب
والحوًل الروحى ..
[FONT="]يسكب عليك من سكيب المواضيع سكباً[FONT="]بلا حذف أو أغلاق
[FONT="]أعرف شخص نشرها لعشرة أعضاء .. عُيِّنَ مشرفاً [/FONT][/FONT][FONT="]وشخص آخر أهملها ...حُذِفت له عشرة مواضيع:new6::new6::new6:
[/FONT]
[FONT="]والعياذُ بالله
[/FONT]