يا خراااااااااااااشى على البراءة و الردود الجميلة
بجد كلامهم احسن من ناس كبيرة و بيعرفوا يعبروا
شكرا يا قمرة على الموضوع ربنا يباركك
موضوع راااااااااائع
ميررررسى ليكى
ربنا يبارك حياتك
روعة بجد ردودهم والبراءة دي تحفة
ميرسي ياقمر
روعة بجد ردودهم والبراءة دي تحفة
ميرسي ياقمر
بجد جميل اوي
مرسي علي الموضوع
ربنا يبارك حياتك
موضوع جميل جداااااااااااااا
شكرااااااااااااااا ليكى يا قمر
ربنا يرعاكى
بجد موضوع اكتر من راااااااااائع ميرسى ليكى كتير
عيال عسل ..لو عملو نفس التجربة في مصر هيقولو بلاوي
موضوع رائع جداااا يا وايت
شكرااااا جزيلا
ربنا يبارك مجهودك
يسلمو على لاوضوع الرائع عنجد انهم بعبرو احسن من الكبار