الجن الجن الجن (اللى قلبه ضعيف ميدخلش )

Bnota_Zr†a

يسوع مُخلصي
عضو مبارك
إنضم
23 مايو 2008
المشاركات
5,310
مستوى التفاعل
43
النقاط
0
حلوة بس اتخووووووووووووووووووووووووغ
شكرا وردة​
 

M a r i a m

Trust God
عضو مبارك
إنضم
30 مايو 2008
المشاركات
6,439
مستوى التفاعل
151
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
هههههههههههههه
معلش يابنوتة تعيشي وتاكلى غيرها
نورتى ياقمر
 

emy

افتخر بمسيحى
عضو مبارك
إنضم
18 ديسمبر 2006
المشاركات
8,158
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
رد على: الجن الجن الجن (اللى قلبه ضعيف ميدخلش )

بسم الصليب
اتخضيت
ربنا يسامحك يا يارا بجد
 

M a r i a m

Trust God
عضو مبارك
إنضم
30 مايو 2008
المشاركات
6,439
مستوى التفاعل
151
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
هههههههههههههههه
معلش ياقمر تعيشي وتاكلى غيرها
نوووووووووووووورتى
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد على: رد: الجن الجن الجن (اللى قلبه ضعيف ميدخلش )

ههههههههههههه

لا مينفعش معايا السررررررررررررررعة
ركز جامد ياكوكو
لازم تشوف الجن
وتتخض علشان اطمن على مستقبلي
وعلى مفعولى هنا

هههههههههههههههههههههه

نورت الموضوع ياباشا




طيب وانا اعمله ايه هوه الالى معدى بسرعه
اوقفه يعنى
لو سمحت ياجن استنى لما اشوفك
ههههههههههههههههههه
من ناحيه الخضه انا مش بخاف من الحاجات دى
وبالنسبه كمان لمستقبلك ماتقلقيش
ههههههههههههههه
اما بالنسبه للمفعول فا انا شايف انوا عمل مفعول مع باقى الاعضاء
وده خبر كويس
ههههههههههههههه
ده نورك انتى ياباشا
 

M a r i a m

Trust God
عضو مبارك
إنضم
30 مايو 2008
المشاركات
6,439
مستوى التفاعل
151
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
هههههههههههههه
ماشي ماشي
بتحايلني ؟
اوكى
هنشوف هنزل تانى ونشوف هتتخض ولا لا؟
لازم اطمن برضه على الكل
ههههههههههههههههههههههههههههه
 

الخضر

New member
عضو
إنضم
26 يونيو 2008
المشاركات
111
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
هههههههههههههههههههههههه
بتخوف بس حلوه
 

R0O0O0KY

^THΞ LΞGΞNĐ^
عضو مبارك
إنضم
29 أغسطس 2007
المشاركات
3,826
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
يــهــمــك فــى أيــة ؟
رد على: الجن الجن الجن (اللى قلبه ضعيف ميدخلش )

انا بقالى 4 ساعات و مطلعليش حاجة غير من دقيقتين
ههههههههه

شكرا على الخضة يا يارا
 

M a r i a m

Trust God
عضو مبارك
إنضم
30 مايو 2008
المشاركات
6,439
مستوى التفاعل
151
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد: رد على: الجن الجن الجن (اللى قلبه ضعيف ميدخلش )

انا بقالى 4 ساعات و مطلعليش حاجة غير من دقيقتين

ههههههههه


شكرا على الخضة يا يارا

هههههههههههههههههههههههه
لا يبقي مكنتش مركز ياروكى
او ممكن يكون الجن هو اللى خاف مدام كدة:smil15:
نورت الموضوع ياباشا
 

كوك

Forgive me Lord
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
32,327
مستوى التفاعل
81
النقاط
0
الإقامة
www.facebook.com/ConditionsWorld
رد على: الجن الجن الجن (اللى قلبه ضعيف ميدخلش )

لالالالالا عادى عادى



ميرسى اوى على موضوع الجميل ده




وربنا يبارك حياتك
 

love my jesus

New member
عضو
إنضم
8 مايو 2008
المشاركات
236
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
ههههههههههههههههه
ليه كده حرام عليكى
 

boshra_aziz2006

New member
إنضم
6 أغسطس 2007
المشاركات
13
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: الجن الجن الجن (اللى قلبه ضعيف ميدخلش )

ليه الخضه دى يسوع يباركم
 

red_pansy

أحبنى للمنتهى
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2007
المشاركات
1,714
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
رد على: الجن الجن الجن (اللى قلبه ضعيف ميدخلش )

اشوووووووووووف فيكى ست اشهر :ranting::ranting:

وانا قال فاكرة صورة كدة محطوطة وبركز قال وفجاة اشتوت فشتوت لقيتها فى وشى اهىء اهىء :a82::a82:

ههههههههههههههههههههههه ميرسى يابطة :gun:
 

نيرو

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
29 يونيو 2007
المشاركات
302
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد على: الجن الجن الجن (اللى قلبه ضعيف ميدخلش )

انا قلبي وقف عن الدق لمدة 10 ثواني
لو اكتر من كدة كانت هتبقي سكتة قلبية
هههههههههههه شكرا مرمورة بجد شقية.
 

M a r i a m

Trust God
عضو مبارك
إنضم
30 مايو 2008
المشاركات
6,439
مستوى التفاعل
151
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
هههههههههه
معلش يانيرو انا حذرت الاول
واقد اعزر من بنجر
ميرسي لمرورك ومشاركتك الجميلة
 
أعلى