الف الف شكر ليك يا gooman وربنا يكون معاك بس ليا طلب عندك لوسمحت انا عايز برنامج اظهار صورة المتصل مش الفيديو لل6630 علشان انا دايخ علية مش لاقية معلش هاتعبك معايا وسلام رب المجد معاك