التحفظ على ٣٢ مسيحياً فى المنيا بعد صلاتهم فى منزل !!!!

fade57

New member
إنضم
19 فبراير 2009
المشاركات
32
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
سوف ياخذونكم الي الولاة والسلاطين والمجامع يابختكم سوف تشهدون لاسم الرب امام الولاة
مثل الاية سيكون لكم في العالم ضيق لكن ثقو انا قد غلبت العالم
ربنا معاهم
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
ولسة يامة هانشوف............ربنا بهد القوى

thank-you_17.gif
[/URL][/IMG]​
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
سوف ياخذونكم الي الولاة والسلاطين والمجامع يابختكم سوف تشهدون لاسم الرب امام الولاة
مثل الاية سيكون لكم في العالم ضيق لكن ثقو انا قد غلبت العالم
ربنا معاهم

thank-you_18.gif
[/URL][/IMG]​
 

veronika

يسوع ربي
عضو مبارك
إنضم
12 يونيو 2007
المشاركات
1,130
مستوى التفاعل
15
النقاط
0
الإقامة
منقوشة في كف يسوع
خلاص الصلاه بقت تهمه يعاقب عليها القانون
يعني سايبين الناس اللي بتسرق البلد و بتعمل بلاوي
و جاييين يقبضوا على ناس بتصلي
بجد ربنا يرحمنا من التعصب الاعمى ده
و ربنا يساعد الناس اللي اتقبض عليهم و يقويهم
ميرسي يا دونا على الخبر
ربنا يباركك
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
خلاص الصلاه بقت تهمه يعاقب عليها القانون
يعني سايبين الناس اللي بتسرق البلد و بتعمل بلاوي
و جاييين يقبضوا على ناس بتصلي
بجد ربنا يرحمنا من التعصب الاعمى ده
و ربنا يساعد الناس اللي اتقبض عليهم و يقويهم
ميرسي يا دونا على الخبر
ربنا يباركك

للاسف بقت صلا تنا فى قائمة التهم بالنسبه لهم
ربنا يرحمنا
ميرررسى يا قمررررر على المشاركه واسفه على التأخير فى الرد
 

+إيرينى+

واحدة معاكم
عضو نشيط
إنضم
26 أبريل 2009
المشاركات
11,235
مستوى التفاعل
2,954
النقاط
113
أمال لو كانت الصلاة بالميكرفون ولا عملنا فى الجنازات صوان و ستريو و
صوت عالى
كانوا عملوا ايه أنا مش عارفة
نصيحة لما تيجى تصلى تبقى تصلى بصوت خــــــــــــــــــافــــــــــــــــــت
شششششششششششششش
 

Dona Nabil

خادمة الرب
مشرف سابق
إنضم
31 مايو 2007
المشاركات
57,233
مستوى التفاعل
4,256
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
أمال لو كانت الصلاة بالميكرفون ولا عملنا فى الجنازات صوان و ستريو و
صوت عالى
كانوا عملوا ايه أنا مش عارفة
نصيحة لما تيجى تصلى تبقى تصلى بصوت خــــــــــــــــــافــــــــــــــــــت
شششششششششششششش

الموضوع مش حكاية صوت عالى ده مجرد مظهر من مظاهر كرههم لينا
ربنا يهديهم
ميرررسى على مشاركتك
 
أعلى