- إنضم
- 8 أبريل 2008
- المشاركات
- 15,335
- مستوى التفاعل
- 4,188
- النقاط
- 113
لما كان عايش مبتشوفش بالشهور
ولما مات بتجرى عليه فى القبور
هاجرت وسبته فى شيخوخته بفتور
ولما مات دموعك بتجرى بحور
مستغرب منك يارجل استغراب الدهور
.....
يهملون الوالدين فى الحياة
ويكرموهم بالمآتم بعد الوفاة
ولما مات بتجرى عليه فى القبور
هاجرت وسبته فى شيخوخته بفتور
ولما مات دموعك بتجرى بحور
مستغرب منك يارجل استغراب الدهور
.....
يهملون الوالدين فى الحياة
ويكرموهم بالمآتم بعد الوفاة
التعديل الأخير بواسطة المشرف: