- إنضم
- 29 يناير 2007
- المشاركات
- 50,816
- مستوى التفاعل
- 2,027
- النقاط
- 113
جميل الرز ده انا بموووووووت فيه
بس على فكره احنا ممكن نعمل نفس الطريقه بس بالخضار السوتيه عشان يبقى صيامى وبيطلع طعمه جمييل جدا
ميرسى على الوصفه وتسلم ايدك
شكرااااااااااااااا ليكى يا قمر
وشكرااااااا على الاضافه
وشكرااااااا على الاضافه