اكلات اسماك خطيرة

بنت الفادى

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
26 سبتمبر 2006
المشاركات
2,644
مستوى التفاعل
22
النقاط
0
الإقامة
++ قلب يسوع ++
لالالالالالالالالالالالالالالالا
بجد بجد
تنفع يا مايكل
ليك مستقبل فى المطبخ
تسلم ايدك
 

yousteka

راحتي معاك
عضو مبارك
إنضم
25 مارس 2008
المشاركات
4,750
مستوى التفاعل
119
النقاط
0
الإقامة
in jesus hand
مايكل

انت ايه حكايتك مع السمك؟

انت ماضى عقد مع البحر

ما الفول قدامك كتير والكشري اكتر وهناك مئات الانواع من المحشي

بس بجد أكلة حلوة اوي

تسلم ايديك
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
حكايتي مع السمك كبيره يا يويو

مش بحب الفول وبموت في الكشري

بس دول اي حد يعرف يعملهم

وشكلك كده مش بتعرفي تعملي غيرهم

مرسي علي مرورك الجميل يويو
 

dodee

New member
إنضم
9 نوفمبر 2008
المشاركات
20
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
حوه قلب يسوع
هاااااااااااااااى مايكل بجد تشكيله فظيعه انا جعت
بس يا ترى مين بيدبس فى عمايل كل الاكلات دى انت ولا................................ يا شيف
تسلم ايدك بجد:)
 

dodee

New member
إنضم
9 نوفمبر 2008
المشاركات
20
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
حوه قلب يسوع
مين بيحب القراميط

اولا نجيب القراميط ونضفها كويس اوى ونقطعا قطع

بعد كده نملحها كويس ونسبها شويه مش كتيييييييييييييييييير وبعدين نغسلها كويس

بعد كده نعمل التوم طبعا هندق التوم مع ملح وفلفل وكمون ركزوا

انتم غسلتوا القراميط ولا لسه

طبعا بعد غسلها بنتبلها بالتوم

اللى يحب القراميط مقليه بعد التتبيل نحطها فى الدقيق وبعدها نقليها

اللى يحبها فى الدمعه يركز معايا

بنبشر بصله وبعدها بنشوحها فى الزيت لما تحمر نحط عليها الطماطم وطبعا نكون ضربينها فى الخلاط

لما الطماطم تتسبك نحط فيها القراميط بس استنوووووووووووووووووا

لو هتعملوا القراميط فى الدمعه متكنش مقليه حطوها نيه

عشان تكون خفيفه

ويارب تعجبكم وبالف هنا وشفا
:t9:
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
انتي جعتي امال انا اعمل ايه

بنزل في مواضيع ووصفات ومشفتش حاجه من حد

وبالنسبه للي بيدبس اكيد مش انا طبعا

مش كفايه باكل

نرسي ليكي علي مرورك الجميل وعلي الوصفه الجمده
 

اني بل

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
17 يوليو 2007
المشاركات
36,105
مستوى التفاعل
1,337
النقاط
0
شكرا"لك مايكل على أكلات، وربنا يباركك
 
أعلى