** اكتب كلمه لمؤسس هذا المنتدى الرائع **

amjad-ri

مشرف
عضو مبارك
إنضم
3 يونيو 2007
المشاركات
6,462
مستوى التفاعل
35
النقاط
0
الإقامة
ليس من شانك
اود ان اشكرك مرة ثانية

يا my rock

على هذا المنتدى الرائع

سلام ونعمة المسيح معك الى الابد
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
الف مليون شكر يا روك

على كل حاجة قدمتهالنا و وفرتهالنا في منتدى الكنيسة

ربنا يعوضك في اورشليم السمائية

ويخليك لينا يا اعز واغلى صديق واخ
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
مهما قولت كلمه شكر يا روك
لا تكفيك حقك
مرسىىىىىىى جدا جدا جدا جدا يا روك
على المنتدى الجميل
المنتدى الذى ليس له مثيل على شبكه الانترنت بأكملها
بالتصميم الراااااااااائع
والحفاظ على المنتدى
تحياتى يا روك
وربنا يبارك تعب محبتك ويحافظ عليك
ويارب ديما منورنا بطلتك الحلوه
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
صدقني يا امجد مهما قولنا اي كلمه شكر
مش هتوفي حق روك بجد
بيتعب كتيرررررررررررررررررررررررررررررررررر بجد علشان المنتدي
بجد بقوله ربنا هيعوض تعب محبتك ويبارك حياتك
ويحافظ علي المنتدي الرائع دا علشان تعبك يا روك
ربنا معاك دايما ياروك
ويبارك كل القائمين علي المنتدي ويحافظ علي اولاده
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
فلنشكر صانع الخيرات الرحوم الله, أبا ربنا و إلهنا و مخلصنا يسوع المسيح . لأنه سترنا و أعاننا, و حفظنا, و قبلنا اليه, و أشفق علينا, و عضدنا, وأتى بنا إلى هذه الساعة. هو أيضاً فلنسأله أن يحفظنا فى هذا المنتدى
الرائع اعضاء ومباركين ومشرفين بقيادة الرائع المتواضع الاخ ماي روك. كل أيام حياتنا بكل سلام.

الضابط الكل الرب إلهنا.
سلام المسيح



 

+SwEetY KoKeY+

خلينى ارنم !
مشرف سابق
إنضم
1 سبتمبر 2008
المشاركات
28,050
مستوى التفاعل
395
النقاط
0
ربنا يباركه ويعوض تعبه فى المنتدى ويكبر اكبر من كده بكتير ويوصل كلمة المسيح لكل الناس
 

man4truth

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
24 فبراير 2007
المشاركات
2,016
مستوى التفاعل
32
النقاط
0
الإقامة
بلاد
هذا العمل والمجهود الرائع
تعجز الكلمات عن شكره​
 

amjad-ri

مشرف
عضو مبارك
إنضم
3 يونيو 2007
المشاركات
6,462
مستوى التفاعل
35
النقاط
0
الإقامة
ليس من شانك
الف مليون شكر يا روك

على كل حاجة قدمتهالنا و وفرتهالنا في منتدى الكنيسة

ربنا يعوضك في اورشليم السمائية

ويخليك لينا يا اعز واغلى صديق واخ

أميـــــــــــــــــــــــن
 

amjad-ri

مشرف
عضو مبارك
إنضم
3 يونيو 2007
المشاركات
6,462
مستوى التفاعل
35
النقاط
0
الإقامة
ليس من شانك
مهما قولت كلمه شكر يا روك
لا تكفيك حقك
مرسىىىىىىى جدا جدا جدا جدا يا روك
على المنتدى الجميل
المنتدى الذى ليس له مثيل على شبكه الانترنت بأكملها
بالتصميم الراااااااااائع
والحفاظ على المنتدى
تحياتى يا روك
وربنا يبارك تعب محبتك ويحافظ عليك
ويارب ديما منورنا بطلتك الحلوه

أميـــــــــــــــــــــــن
 

amjad-ri

مشرف
عضو مبارك
إنضم
3 يونيو 2007
المشاركات
6,462
مستوى التفاعل
35
النقاط
0
الإقامة
ليس من شانك
صدقني يا امجد مهما قولنا اي كلمه شكر
مش هتوفي حق روك بجد
بيتعب كتيرررررررررررررررررررررررررررررررررر بجد علشان المنتدي
بجد بقوله ربنا هيعوض تعب محبتك ويبارك حياتك
ويحافظ علي المنتدي الرائع دا علشان تعبك يا روك
ربنا معاك دايما ياروك
ويبارك كل القائمين علي المنتدي ويحافظ علي اولاده


أميـــــــــــــــــــــــن

عن جد مهما قلنا و نطقنا و الفنا

لن نوفي بحقك يا روك

الرب يعينك على كل شئ اقمته في هذا المنتدى
 

amjad-ri

مشرف
عضو مبارك
إنضم
3 يونيو 2007
المشاركات
6,462
مستوى التفاعل
35
النقاط
0
الإقامة
ليس من شانك
ربنا يباركه ويعوض تعبه فى المنتدى

أميـــــــــــــــــــــــن
ويكبر اكبر من كده بكتير ويوصل كلمة المسيح لكل الناس

مهو وصلهة لكل العالم
 

amjad-ri

مشرف
عضو مبارك
إنضم
3 يونيو 2007
المشاركات
6,462
مستوى التفاعل
35
النقاط
0
الإقامة
ليس من شانك
فلنشكر صانع الخيرات الرحوم الله, أبا ربنا و إلهنا و مخلصنا يسوع المسيح . لأنه سترنا و أعاننا, و حفظنا, و قبلنا اليه, و أشفق علينا, و عضدنا, وأتى بنا إلى هذه الساعة. هو أيضاً فلنسأله أن يحفظنا فى هذا المنتدى
الرائع اعضاء ومباركين ومشرفين بقيادة الرائع المتواضع الاخ ماي روك. كل أيام حياتنا بكل سلام.

الضابط الكل الرب إلهنا.
سلام المسيح




شــــــــــــــــــــــــــــكرااااا
 
أعلى