اود ان اشكرك مرة ثانية
يا my rock
على هذا المنتدى الرائع
سلام ونعمة المسيح معك الى الابد
الف مليون شكر يا روك
على كل حاجة قدمتهالنا و وفرتهالنا في منتدى الكنيسة
ربنا يعوضك في اورشليم السمائية
ويخليك لينا يا اعز واغلى صديق واخ
مهما قولت كلمه شكر يا روك
لا تكفيك حقك
مرسىىىىىىى جدا جدا جدا جدا يا روك
على المنتدى الجميل
المنتدى الذى ليس له مثيل على شبكه الانترنت بأكملها
بالتصميم الراااااااااائع
والحفاظ على المنتدى
تحياتى يا روك
وربنا يبارك تعب محبتك ويحافظ عليك
ويارب ديما منورنا بطلتك الحلوه
صدقني يا امجد مهما قولنا اي كلمه شكر
مش هتوفي حق روك بجد
بيتعب كتيرررررررررررررررررررررررررررررررررر بجد علشان المنتدي
بجد بقوله ربنا هيعوض تعب محبتك ويبارك حياتك
ويحافظ علي المنتدي الرائع دا علشان تعبك يا روك
ربنا معاك دايما ياروك
ويبارك كل القائمين علي المنتدي ويحافظ علي اولاده
أميـــــــــــــــــــــــن
ربنا يباركه ويعوض تعبه فى المنتدى
أميـــــــــــــــــــــــنويكبر اكبر من كده بكتير ويوصل كلمة المسيح لكل الناس
فلنشكر صانع الخيرات الرحوم الله, أبا ربنا و إلهنا و مخلصنا يسوع المسيح . لأنه سترنا و أعاننا, و حفظنا, و قبلنا اليه, و أشفق علينا, و عضدنا, وأتى بنا إلى هذه الساعة. هو أيضاً فلنسأله أن يحفظنا فى هذا المنتدى
الرائع اعضاء ومباركين ومشرفين بقيادة الرائع المتواضع الاخ ماي روك. كل أيام حياتنا بكل سلام.
الضابط الكل الرب إلهنا.
سلام المسيح