اقول وحكم رائعه اوىىىىىى

ملاك فريج

New member
إنضم
18 فبراير 2008
المشاركات
11
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: اقول وحكم رائعه اوىىىىىى

سلام ربنا يكون معانا بجد اقوال وحكم كويسه خالص وانا بشكر ميراااا على الحكم
والقول الى عجبنى اوى+(لا يجب ان تقول كل ماتعرف ولكن يجب ان تعرف كل ماتقول)
 

beshoy+

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
27 يوليو 2007
المشاركات
251
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
In Jesus's Heart
رد على: اقول وحكم رائعه اوىىىىىى

بجدددددددددددددددددد حكمممممممممم جميله
 

meraaa

†كن ضامنى عند نفسك†
عضو مبارك
إنضم
20 نوفمبر 2006
المشاركات
2,625
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بين كفوف ملك الملوك
رد على: اقول وحكم رائعه اوىىىىىى

شكراااااااا ياملاك انت وبيشوى على مروركم الجميل ده
نورتوا الموضوع والمنتدى كله.. ربنا معاكم يارب
 

وسام عزت

New member
إنضم
15 مايو 2008
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
احقية مش عارف أقول اية الى عجبنى وأثر فيا لان الاقوال بأكملها لها معانى خطيرة وكل منها فضيلة فأنا بشكرك جدا على جميع الاقوال لاكن يوجد قول مسنى جدا وأثر فياااااا هو الذى يقول ليس كل ماتعرفة تقولة لاكن كل ماتقولة تعرفة متشكر جداااا وياليت اكون صديق ليكى
 

وسام عزت

New member
إنضم
15 مايو 2008
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
احقية مش عارف أقول اية الى عجبنى وأثر فيا لان الاقوال بأكملها لها معانى خطيرة وكل منها فضيلة فأنا بشكرك جدا على جميع الاقوال لاكن يوجد قول مسنى جدا وأثر فياااااا هو الذى يقول ليس كل ماتعرفة تقولة لاكن كل ماتقولة تعرفة متشكر جداااا وياليت اكون صديق ليكى
 

marianbasem

New member
إنضم
18 يوليو 2008
المشاركات
17
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
اقوال رائعة جدا من جمالها نفسى احفرها فى قلبى علشلن اقدر اعمل بيها ولكن فى ظروف مش هاعرف انفذ فيها الحكم دى صلى لاجلى لئلا احيا فى السقوط وضيع حياتى الابدية وشكرا
 

marianbasem

New member
إنضم
18 يوليو 2008
المشاركات
17
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
اقوال رائعة جدا من جمالها نفسى احفرها فى قلبى علشان اقدر اعمل بيها ولكن فى ظروف مش هاعرف انفذ فيها الحكم دى صلى لاجلى لئلا احيا فى السقوط وضيع حياتى الابدية وشكرا
:94:
 

tena_tntn

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
30 مايو 2008
المشاركات
3,860
مستوى التفاعل
15
النقاط
0
الاقوال دي جميلة اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
ميرسي خاااااااااااااااااااااااالص
 

REMON ATEF

New member
إنضم
17 أغسطس 2008
المشاركات
21
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
لن يوجد كلام يعبر عن جمال وروعة هذه الاقوال وانما نريد المزيد من اقوال تخاطب القلب وتزيد من تطور العلاقه مع الله وعلى جميع الاحوال ربنا يعوضك فى اورشليم السمائيه
 

meraaa

†كن ضامنى عند نفسك†
عضو مبارك
إنضم
20 نوفمبر 2006
المشاركات
2,625
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بين كفوف ملك الملوك
ميرسى ياوسام ويا emememmmm ويا ماريان ويا تينا ويا امجد ويا ريمون ويا مع الله على مروركم الجميل ده بجد نورتوا الموضوع
وياماريان بدل انتى عندك اشتياق حقيقى تنفذى الاقوال دى بس مش قادرة صليله هو اللى هيديكى القوى عشان تنفذيها فى حياتك وهو اللى هيعديكى اى عقابات تقف قدامك فى تنفيذها ربنا معاكى ياقمر ومعاكم كلكم يااااااارب
 

iam_with_you

New member
عضو
إنضم
4 أكتوبر 2008
المشاركات
354
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
مرسى جدا على كلامك الجميل دة


+اذهب واصطلح مع من اساء اليك قبل ان ياتى ويعتذر هو لك فيسرق اكليك
حلوة اوى واثرت فيا
 

ehabeka1112005

New member
إنضم
24 أبريل 2008
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
اذهب واصطلح مع من اساء اليك قبل ان ياتى ويعتذر هو لك فيسرق اكليك
كلهم حلوين اوى بس ديه لمست قلبى اكثر
 

marianbasem

New member
إنضم
18 يوليو 2008
المشاركات
17
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
قول اذهب واصطاح مع من اساء اليك قبل ان ياتى ويعتذر هو لك فيسرق اكليك قول روعة وانا شخصيا بحاول كتير انفذه ولكن عدو الخير لايتركنىمن فضلكم صلوا لاجلى:94::94:
 

White_Heart

New member
إنضم
16 سبتمبر 2008
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
Lebanon
شكرا جزيلا ...
احلى شي ..اذهب واصطلح مع من اساء اليك قبل ان ياتى ويعتذر هو لك فيسرق اكليك
 

رامى ايليا

New member
عضو
إنضم
22 يوليو 2008
المشاركات
307
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
alixandeia
جميل جدا يا ميرا اقوال ابائنا والقديسين
وبجد اقوال معزيه
ربنا يبارك خدمتك ويعوض تعب محبتك
 
أعلى