اقتراح جديد و مستنى رأى الاعضاء و المشرفين

s_h

خادم الأنجيل
عضو مبارك
إنضم
24 ديسمبر 2007
المشاركات
777
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: اقتراح جديد و مستنى رأى الاعضاء و المشرفين

اقتراح حلو كثير كثير انا معك وانشاله بنفذوا هل اقتراح لانو عنجد حلو وراح يفرح كثير من الاعضاء وراح يساعد كثير شكرا على الاقتراح الحلو مثل صاحبو الله يحميك يا قمر

شكرا يا ايمان على ردك المشجع و شكرا على المجملة الرقيقة
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
رد على: اقتراح جديد و مستنى رأى الاعضاء و المشرفين

فكرة رائعة
ويا ريت المشرفين يشوفوها
حتبئى اضافة جامدة فعلا
ميرسى لتعبك يا باشا
 

s_h

خادم الأنجيل
عضو مبارك
إنضم
24 ديسمبر 2007
المشاركات
777
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: اقتراح جديد و مستنى رأى الاعضاء و المشرفين

فكرة رائعة
ويا ريت المشرفين يشوفوها
حتبئى اضافة جامدة فعلا
ميرسى لتعبك يا باشا

شكرا يا جميل على ردك الجامد دة
و ادعى معاية انهم يعمل القسم دة
 

eman88

بنت المسيح
عضو مبارك
إنضم
16 سبتمبر 2007
المشاركات
638
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
رد على: اقتراح جديد و مستنى رأى الاعضاء و المشرفين

انا مش عم اجاملك هاي الصراحة اعرف ايواه
الله يحميك يا قمر
 

s_h

خادم الأنجيل
عضو مبارك
إنضم
24 ديسمبر 2007
المشاركات
777
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: اقتراح جديد و مستنى رأى الاعضاء و المشرفين

انا مش عم اجاملك هاي الصراحة اعرف ايواه
الله يحميك يا قمر

بشكرك للمرة التانية يا جميل و الرب يبارك حياتك و يحميك
 

ra.mi62

†قلـــــب الحق†
عضو مبارك
إنضم
14 أكتوبر 2007
المشاركات
1,596
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
قلب يسوع
رد على: اقتراح جديد و مستنى رأى الاعضاء و المشرفين

فكرة جميييييييييله ربنا يعوضك
بس لازم يكون موجود اصلا مواضيع
علشان ينفع يتعمل قسم جديد
لو اى حد عنده مواضيع تفيد الاقتراح ده يبتدى ينزلها
وربنا يرتب الباقى

اخي الحبيب اين نضع هذه المواضيع
 

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
رد على: اقتراح جديد و مستنى رأى الاعضاء و المشرفين

طيب بص يا سيدي حط مواضيعك عن التصوير وكل اللي عنده مواضيع يحطها في القسم العام عندي ولو نجحت الفكرة هنعلم قسم فرعي للتصوير وطرقه

وربنا معاكم
 

s_h

خادم الأنجيل
عضو مبارك
إنضم
24 ديسمبر 2007
المشاركات
777
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: اقتراح جديد و مستنى رأى الاعضاء و المشرفين

يا شباب احنا خدنة الموافقة على الموضوع شجعونى و كل اللى عندو اى معلوة يبتدى يكتبها
 

looris

New member
عضو
إنضم
23 أكتوبر 2007
المشاركات
97
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: اقتراح جديد و مستنى رأى الاعضاء و المشرفين

اقتراح جميل لانة ها يفيد شباب المنتدى لكن الكلمة لادارة المنتدى وعلى فكرة صورة المسيح لة كل المجد عند توقيع الملك العقرب جميلة جدا جدااااا :999:
 

وسام الشقى

New member
عضو
إنضم
14 يناير 2008
المشاركات
81
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اقتراح جديد و مستنى رأى الاعضاء و المشرفين

الاخ/SH
برامج التصويــــــــــــر والمونتاج
موضـوع جميـل ومشــوق جــدا لكل المهتمين بهذا الموضـوع
ملحوظـة: عند وضـع أىىىىىىىىىى موضوع
بــــلاش يكــون معقد أو غير نافـع للاستخدام
وشـــــــــــــــــــــكــــــــــــــرآ
مــــــــــــع تحيـــات/ أنــــــــــكل: وســـــــــــــام الشقــــــــــــــــى
:11_9_10[1]:
 
أعلى