- إنضم
- 20 يناير 2008
- المشاركات
- 7,756
- مستوى التفاعل
- 50
- النقاط
- 0
استنوا على البت لسا مخلصتش
متابعين يا جي جي
يخليكى ليا يفراشة
انتى طيوبة وحبوبتى مش زى ناس تانية
:hlp::hlp:
انا خالصتهم قوليلى ريك بقى
استنوا على البت لسا مخلصتش
متابعين يا جي جي
حلووين اوي بس مش صور غريبه
الصور بتاعت بابا نويل شكلها لذيذ جداااااااااااا يا جى جى
ميرسى ليكى ومتابعين يا قمر
صور جميله ميرسى ليكى ..... سلام المسيح
ميررررررررسى يا جيجى كلهم حلوووويين
مرسيييية جدآ جيجي مجموعة صور تحفة لبابا نويل مجهود رائع والرب يباركك علي تعبك فالموضوع دة