- إنضم
- 17 نوفمبر 2007
- المشاركات
- 14,728
- مستوى التفاعل
- 310
- النقاط
- 0
درس نتعلم منه عدم التسرع ومنفتكرش دايما ان حل اى موضوع او مشكله هو بس اللى ظاهر قدامنا ميرررسى يا رانا على الموضوع الحلو وربنا يباركك
شكرا لمشاركتك يا دونا نورررتي الموضوع
درس نتعلم منه عدم التسرع ومنفتكرش دايما ان حل اى موضوع او مشكله هو بس اللى ظاهر قدامنا ميرررسى يا رانا على الموضوع الحلو وربنا يباركك
الراجل دهريح دماغه وانسحب
ربنا مع الى بيحلو على طول من غير ما حد يساعدهم ومش بيقدروا ينسحبوا
وشكراا على الموضوع الجميل ده
ههههههههه ميرسى يا قمر
طلعنا احنا الى مش بنفهم والحمد لله30:
ههههههههه
هو الشخص ده افهم منا بكثير
درس مفيد
شكرا