تقــع هــذه المحــطة في فــرانكفــورت بألمــانيا ومـع كل هــذا التعقــيد عمر ما حصل فيها حادثه واحده
ميريت عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 27 مايو 2006 المشاركات 1,821 مستوى التفاعل 9 النقاط 0 19 أكتوبر 2006 #1 تقــع هــذه المحــطة في فــرانكفــورت بألمــانيا ومـع كل هــذا التعقــيد عمر ما حصل فيها حادثه واحده
ميرنا مشرف سابق مشرف سابق إنضم 15 أكتوبر 2005 المشاركات 22,034 مستوى التفاعل 564 النقاط 0 الإقامة عند اقدامك اجثوا 19 أكتوبر 2006 #2 ولا حادثه خالص خالص
Coptic Man ابن المـــــ†ـــــلك مشرف سابق إنضم 5 أكتوبر 2005 المشاركات 12,801 مستوى التفاعل 302 النقاط 83 الإقامة Earth 19 أكتوبر 2006 #3 دي ناس منظمة وذكية
REDEMPTION أنت عظيم يا الله عضو مبارك إنضم 13 يونيو 2006 المشاركات 3,617 مستوى التفاعل 641 النقاط 113 الإقامة على الصخره .. 19 أكتوبر 2006 #4 + أصل ما عندهومش محولجى عندهم حاجة أسمها مهندس وكمبيوتر
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 19 أكتوبر 2006 #5 ههههههههههههه حلوة محولجى دى بجد انا لو مسكت السكة الحديد فىمصر هتشفوا هعمل اية اكتر من كده
ميري الالقوشية عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 13 يناير 2006 المشاركات 221 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 20 أكتوبر 2006 #6 ههههههههه منظمين جدااااااااااااااااااااااااا
girl_in_jesus سامحنى يا مخلصى مشرف سابق إنضم 10 يناير 2006 المشاركات 3,433 مستوى التفاعل 27 النقاط 0 الإقامة فى بيت ابويا المخلص 21 أكتوبر 2006 #7 اعملوا بقي مقارنه بين سكك حديد مصر والسكك دى ورغم ان سكك مصر عاديين ومفيش التعقيد ده بيحصل حوادث وهما لا العيب فى مين !!!!!!!!
اعملوا بقي مقارنه بين سكك حديد مصر والسكك دى ورغم ان سكك مصر عاديين ومفيش التعقيد ده بيحصل حوادث وهما لا العيب فى مين !!!!!!!!
موسى بن عمران 1 New member عضو إنضم 22 أكتوبر 2006 المشاركات 58 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 22 أكتوبر 2006 #8 شكرا